Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

• Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Je kunt altijd nummerbehoud aanvragen. Nummerbehoud zelf is gratis. Als je je abonnement al opzegt voordat je contract is afgelopen, dan kan de provider een afkoopsom in rekening brengen voor de resterende maanden. Vanaf 120 dagen voor het einde van het contract zorgen we er automatisch voor dat we het nummerbehoud aan het einde van het contract en je opzegtermijn aanvragen.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actie is geldig van 1 april tot en met 31 mei 2021.

• Als je tijdens de actieperiode (van 1 april tot en met 31 mei) kiest voor een internetbundel van 6 of 10 GB, krijg je gratis extra gigabytes (2 GB bij 6 GB en 5 GB bij 10 GB), tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • Als je tijdens de actieperiode een nieuwe bestelling plaatst, betaal je geen aansluitkosten.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Mijn Simyo is vernieuwd: wat vind je ervan?

Toon eerste bericht

70 reacties

Reputatie 1
Badge +1
De nieuwe site werkt prima en is overzichtelijk.
Zoals eerder in Beta test al gemeld is het helaas nog steeds zo dat ik niet contract zie staan bij 'Mijn Instellingen' > 'Abonnement'.

Ik heb dit eerder via beta test op desbetreffende pagina gemeld en in het beta forum topic.
Ik hoop dat dit nog wordt aangepast.
Momenteel heb ik een (+/- half jaar geleden) afgesloten jaar contract.
Reputatie 7
Ik denk niet dat Simyo zomaar even heeft besloten om de optie om te smsen via Mijn Simyo te verwijderen. Mag aannemen dat er serieus is gekeken naar het aantal klanten van het totaal dat er gebruik van maakte en wat de kosten + baten zijn etc.

Natuurlijk zijn veranderingen voor een aantal klanten negatief. Echter heeft Simyo een beta fase gehad waar men kon testen en ook nu vraagt Simyo naar de meningen van zijn klanten. Misschien als blijkt dat er toch meer gebruik van werd gemaakt dan werd gedacht, dat het terug komt. Maar dat weet ik niet.

Ik ben ook maar een klant. :D

Ps. Misschien hebben de klanten die er nog gebruik van maakten onder andere hier wat aan. Dit is één van de vele site die het mogelijk maken om (soms gratis) te smsen.
Hallo allemaal,

Belangrijk nieuws: Mijn Simyo is vernieuwd! Vanaf nu zie je na het inloggen meteen hoeveel je die maand verbruikt hebt en wat je kosten zijn.

Wat is er allemaal vernieuwd?

We hebben Mijn Simyo samen met Simyo bellers ontwikkeld en uitgebreid getest. Dit zijn de belangrijkste verbeteringen:

• Overzichtelijker: je ziet in één oogopslag hoe je er die maand voorstaat;
• Houd de touwtjes stevig in handen: meer inzicht en informatie over je belgedrag en kosten;
• Mijn Simyo is verbeterd voor gebruik op je telefoon en tablet.

Meer goed nieuws voor Sim Only bellers:

• Pas je bundels tot het einde van de maand aan, dat hoeft niet meer voor de 25ste;
Maandelijks MB’s bijkopen als je dat nodig hebt (ook dit geldt alleen voor Sim Only bellers).

Nog iets anders?

Omdat er erg weinig gebruik van werd gemaakt, kun je geen sms-berichten meer sturen via de nieuwe Mijn Simyo.

Wat vind je ervan?

Omdat we veel waarde hechten aan je mening horen we graag wat jij van de nieuwe Mijn Simyo vindt! Kijk uitgebreid rond, of ga gelijk aan de slag en verhoog of verlaag bijvoorbeeld je bundel.

Blij met de verbeteringen? Heb je nog suggesties? We horen het graag via het ‘geef je mening’ formulier op Mijn Simyo of in dit topic.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
De nieuwe site werkt prima en is overzichtelijk.
Zoals eerder in Beta test al gemeld is het helaas nog steeds zo dat ik niet contract zie staan bij 'Mijn Instellingen' > 'Abonnement'.

Ik heb dit eerder via beta test op desbetreffende pagina gemeld en in het beta forum topic.
Ik hoop dat dit nog wordt aangepast.
Momenteel heb ik een (+/- half jaar geleden) afgesloten jaar contract.

Hoi pacorob,

Ik heb nog eens goed naar jouw aansluiting gekeken. Je hebt inmiddels weer een maandelijks opzegbaar abonnement. Voorheen heb je inderdaad een jaarcontract gehad, maar dit termijn is inmiddels verlopen. Daarom zie je nu geen einddatum meer staan. Dit zou wel het geval zijn als je nog een contractstermijn had. Je hebt nog wel de jaarprijzen. Maar dat is een bewust voordeel voor klanten :)

Is het zo misschien duidelijker?

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Het is mij niet helemaal duidelijk wat Gerbeller wil vertellen of vragen. Hij heeft enkel het startbericht van Alex in een quote gezet en geplaatst.
Jammer dat het versturen van een sms niet meer mogelijk is, helaas Simyo, ik zeg mijn beide abonnementen op.
Erg overzichtelijk de site, zo zie ik ook dat een lullige foto naar mijn ouders toesturen 50 euro cent kost als MMS. Ja zo kom je gauw "buiten" de bundel. Super jammer dat SMS er uit gaat dat is voor mij een overweging die ik serieus neem om over te stappen, ik mag misschien wel Appen etc.maar mijn moeder bv niet. ook andere mensen die bv al op leeftijd zijn gebruiken dit. Die zijn al blij dat ze een SMS verstuurd krijgt, en wat moet ik nu dan???? De enige oplossing die ik weet is overstappen want ik weiger om een duur SMS te gaan sturen die uiteraard buiten mijn bundel valt. Ik ga hier echt naar kijken na de vakantie......
Reputatie 1
Ik heb al naar de helpdesk geschreven. Ik heb een simkaart in een alarminstallatie zitten en ik moet hem er maar uit peuteren om hem in een telefoon te doen om een keer te bellen of sms'en. Of ik moet de kaart opwaarderen. Vroeger deed ik dat sms'je even met Mijn Symio. Ook in het buitenland gebruikte ik de optie. Ik denk dat er meer mensen gebruik van maakten als wordt geopperd. 😠
Ik ben geen beller en heb geen internettelefoon. Dat wil ik ook niet. Heb onlangs om die reden een internetvrije seniorentelefoon aangeschaft waarmee ik een SMS kan verzenden en wanneer het moet een telefoontje kan plegen. Ik ben tot nu toe altijd zeer tevreden geweest met Simyo, maar met de mededeling dat een SMS verzenden niet langer mogelijk is, ben ik zeker NIET blij !! Hopelijk wil Simyo hierop terugkomen en daarmee tegemoet komen aan de wens van een bepaalde doelgroep en waartoe ikzelf behoor. E.e.a. heeft absoluut te maken met een bepaalde keuzevrijheid. Hieraan wordt nu flink gemorreld. Meer dan jammer !! Kom op Simyo, geeft ons de SMS optie terug !!
Mijn vraag is ook want dat is mij niet helemaal duidelijk kan ik nu niet meer met mijn telefoon smsjes sturen??
Reputatie 7
Smsen is wel mogelijk maar Simyo bood een dienst aan waarbij het mogelijk was om via de eigen Mijn Simyo omgeving te kunnen smsen. Dit is met de lancering van de nieuwe Mijn Simyo omgeving verdwenen tot teleurstelling van klanten die dit nog gebruikte (bijvoorbeeld in het buitenland).

Een SMS sturen vanaf de telefoon blijft dus gewoon mogelijk..

Snap niet echt waar het vandaan komt dat dit ook niet meer mogelijk is... :?:8
Badge +1
Mijn vraag is ook want dat is mij niet helemaal duidelijk kan ik nu niet meer met mijn telefoon smsjes sturen??

Hallo Natasja,

Met je telefoon kan je gewoon sms-en hoor!!

Gaat alleen om het feit dat je met de oude website vanaf je account op de site een sms kon versturen. Er zijn gebruikers die dat prettig vonden.
Op de vernieuwde site is dat niet meer mogelijk en daar gaat deze discussie nu over.

Dus met je telefoon is het gewoon mogelijk sms te sturen en te ontvangen.

Warme groet, Yvonne
Reputatie 5
Badge +10
Erg overzichtelijk de site, zo zie ik ook dat een lullige foto naar mijn ouders toesturen 50 euro cent kost als MMS. Ja zo kom je gauw "buiten" de bundel. Super jammer dat SMS er uit gaat dat is voor mij een overweging die ik serieus neem om over te stappen, ik mag misschien wel Appen etc.maar mijn moeder bv niet. ook andere mensen die bv al op leeftijd zijn gebruiken dit. Die zijn al blij dat ze een SMS verstuurd krijgt, en wat moet ik nu dan???? De enige oplossing die ik weet is overstappen want ik weiger om een duur SMS te gaan sturen die uiteraard buiten mijn bundel valt. Ik ga hier echt naar kijken na de vakantie......

Hoi Ramona,

Bedankt voor je reactie. Het tarief voor het versturen van een MMS is onlangs aangepast naar 0,17 cent. 3 voor de prijs van 1 😉 Zie jij nog ergens 50 cent staan? Zo ja, kan je aangeven waar? Dan gaan we dit meteen aanpassen.

Ook maak ik op uit je reactie dat je er voorheen vanuit ging dat een sms versturen via Mijn Simyo gratis was. Klopt dat? Een sms versturen via Mijn Simyo heeft altijd 1 belminuut gekost. Net als wanneer je een sms via je telefoon verstuurd dus.

Jammer dat het versturen van een sms niet meer mogelijk is, helaas Simyo, ik zeg mijn beide abonnementen op.

Ik ben geen beller en heb geen internettelefoon. Dat wil ik ook niet. Heb onlangs om die reden een internetvrije seniorentelefoon aangeschaft waarmee ik een SMS kan verzenden en wanneer het moet een telefoontje kan plegen. Ik ben tot nu toe altijd zeer tevreden geweest met Simyo, maar met de mededeling dat een SMS verzenden niet langer mogelijk is, ben ik zeker NIET blij !! Hopelijk wil Simyo hierop terugkomen en daarmee tegemoet komen aan de wens van een bepaalde doelgroep en waartoe ikzelf behoor. E.e.a. heeft absoluut te maken met een bepaalde keuzevrijheid. Hieraan wordt nu flink gemorreld. Meer dan jammer !! Kom op Simyo, geeft ons de SMS optie terug !!

Hoi allemaal,

Ik begrijp dat er wat onduidelijkheid is over de mededeling over het niet meer kunnen sms-en via Mijn Simyo (persoonlijke pagina). De optie om via je persoonlijke pagina (web sms) een sms te sturen, is niet meer ingebouwd in de nieuwe Mijn Simyo.

Dat betekent dus niet dat sms-en in het algemeen niet meer mogelijk is. Sms-en via je telefoon blijft gewoon mogelijk :D

Er zijn toch wat misverstanden over ontstaan. Daarom gaan we de tekst in de mail aanpassen zodat er minder onduidelijkheden ontstaan.

Mochten er nog vragen, opmerkingen etc. zijn, laat het ons hier weten.

Groetjes,

Alex
Reputatie 6
Badge +9
Het valt te hopen dat mensen nu niet hun abonnement op gaan zeggen omdat ze denken dat ze nou helemaal niet meer kunnen SMS-en. Dat zou jammer zijn. Dus dat extra zinnetje erbij in de mailing zou handig zijn. Van de andere kant blijkt goed lezen nog steeds een schone zaak te zijn.

Ik denk, net als Raytje, dat Simyo er goed onderzoek naar gedaan heeft....maar ik neem aan dat jullie de komende tijd in de gaten houden of de wens om te kunnen
sms-en via de website toch vaker boven komt drijven.
SMS optie terug!!!!
Reputatie 7
Het valt te hopen dat mensen nu niet hun abonnement op gaan zeggen omdat ze denken dat ze nou helemaal niet meer kunnen SMS-en. Dat zou jammer zijn. Dus dat extra zinnetje erbij in de mailing zou handig zijn. Van de andere kant blijkt goed lezen nog steeds een schone zaak te zijn.

Ik denk, net als Raytje, dat Simyo er goed onderzoek naar gedaan heeft....maar ik neem aan dat jullie de komende tijd in de gaten houden of de wens om te kunnen
sms-en via de website toch vaker boven komt drijven.

Dat viel mij ook op.. Vraag me trouwens af hoeveel providers dit nog wel hebben. Maar ik heb geen zin om dat uit te zoeken 😃
Bedankt voor de antwoorden.
Geweldig nieuws Alex en vriendelijk dank voor het leggen van de vinger op de zere plek. Voor wat betreft de verwarring omtrent wel/niet kunnen SMS-sen via de telefoon was/is dit inderdaad gelegen in het simpele woordje 'Mijn' voor Simyo. Normaliter lees ik aardig strak, maar ditmaal heb ik simpelweg over het woordje 'Mijn' heen gelezen. Simyo was namelijk altijd al 'mijn' .. en zonder dat ik nu zo vaak op 'Mijn Simyo' kom. Hoera SMS via de telefoon mag blijven !! 😉

Hoi Ramona,

Bedankt voor je reactie. Het tarief voor het versturen van een MMS is onlangs aangepast naar 0,17 cent. 3 voor de prijs van 1 😉 Zie jij nog ergens 50 cent staan? Zo ja, kan je aangeven waar? Dan gaan we dit meteen aanpassen.

Ook maak ik op uit je reactie dat je er voorheen vanuit ging dat een sms versturen via Mijn Simyo gratis was. Klopt dat? Een sms versturen via Mijn Simyo heeft altijd 1 belminuut gekost. Net als wanneer je een sms via je telefoon verstuurd dus.

Hoi allemaal,

Ik begrijp dat er wat onduidelijkheid is over de mededeling over het niet meer kunnen sms-en via Mijn Simyo (persoonlijke pagina). De optie om via je persoonlijke pagina (web sms) een sms te sturen, is niet meer ingebouwd in de nieuwe Mijn Simyo.

Dat betekent dus niet dat sms-en in het algemeen niet meer mogelijk is. Sms-en via je telefoon blijft gewoon mogelijk :D

Er zijn toch wat misverstanden over ontstaan. Daarom gaan we de tekst in de mail aanpassen zodat er minder onduidelijkheden ontstaan.

Mochten er nog vragen, opmerkingen etc. zijn, laat het ons hier weten.

Groetjes,

Alex

Hoi Alex, oeff dat scheelt weer, net zoals anderen las ik het toch echt zo dat het eruit ging. Mbt de MMS, die heb ik 6 juli verstuurd, 1 foto met 1 regel tekst en daarvoor is 50 euro cent in rekening gebracht. Bedankt voor het uitzoeken, nogmaals voor mij hoeft het niet zo zeer maar meer voor de wat oudere omgeving zeg maar die al blij zijn dat ze een SMS kunnen versturen, per telefoon dan.

groetjes van een blijere klant 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Dit is geloof ik nog niet gemeld. Als ik via Mijn Verbruik > Internet op "Bekijk je verbruik van deze maand" klik, dan krijg ik "He, hier gaat wat mis", error code 1.1. Zie de bijgesloten screen shots.

Nu weet ik wel dat ik geen MBs heb verbruikt maar dit zou toch niet moeten gebeuren.
Reputatie 6
Badge +9
Op mijn iPad met Chrome heb ik daar geen last van, Scotty. Zal morgen eens op mijn laptop met de Vuurvos kijken.
Reputatie 4
Badge +7
Ja, die mijnheer Klaas uit Leeuwarden hartelijk gefeliciteerd met je prijs.
Reputatie 4
Badge +7
Ook Simyo hartelijk dank voor de leuke attentie die ik mocht ontvangen.
Reputatie 5
Badge +10
We hebben de e-mail uiteindelijk nog aangepast. De grootste groep klanten hadden we gelukkig nog niet gemaild. Inmiddels hebben alle klanten met een sim only abonnement de e-mail ontvangen. De aangepaste e-mail leverde veel minder vragen op over het sms-en via Mijn Simyo :)

@Scotsman. Ik heb dit met mijn eigen inlog gecontroleerd via Firefox en Chrome, maar bij mij gaat het goed.

Update: ik heb het ook met een aansluiting getest waarbij geen sprake is van dataverbruik in de huidige maand. Maar ook daar gaat het goed.

@de leon. Heb jij het nog kunnen testen?

@Renoster. Alstublieft 🙂
De nieuwe Mijn Simyo omgeving vind ik er erg goed uit zien, overzichtelijk, fijn ontwerp, de toegevoegde animaties maken het ook fijne ervaring, met grafieken, diagrammen e.d.

Wat me wel opvalt is dat bij "Verbruik" de waardes niet lijken te kloppen i.c.m. de facturen, hoeveel gebruikte belminuten/sms/data en buiten bundel verbruik. In augustus en september 2014 heb ik bv. aardig wat extra minuten/smsen/MB's, ook aantal vanuit het buitenland, daar zie ik niets van terug in de verbruik meters in die maanden.
Als voorbeeld screenshots meegestuurd. Ik heb zitten rekenen en kijken of ik wel de juiste facturen er bij had gepakt, maar ik kom niet altijd op een correct aantal uit.
Voor iemand die stiekem dol is op cijfertjes, statistieken en grafieken is het wel jammer dat het verbruik "slechts" 12 maanden terug gaat en niet verder terug :D

Ander puntje is dat er bij de facturen (zowel in de web interface als in de PDF) niet duidelijk te zien hoeveel MB je daadwerkelijk verbruikt hebt, alleen het aantal sessies en een bedrag.
En even getest op kleinere schermgroottes, bij een smaller scherm wordt bij de facturen de cirkeldiagram weggehaald (layout wordt verder netjes en prima aangepast).

Reageer