Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Mijn Simyo is vernieuwd: wat vind je ervan?


Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Hallo allemaal,

Belangrijk nieuws: Mijn Simyo is vernieuwd! Vanaf nu zie je na het inloggen meteen hoeveel je die maand verbruikt hebt en wat je kosten zijn.



Wat is er allemaal vernieuwd?

We hebben Mijn Simyo samen met Simyo bellers ontwikkeld en uitgebreid getest. Dit zijn de belangrijkste verbeteringen:

• Overzichtelijker: je ziet in één oogopslag hoe je er die maand voorstaat;
• Houd de touwtjes stevig in handen: meer inzicht en informatie over je belgedrag en kosten;
• Mijn Simyo is verbeterd voor gebruik op je telefoon en tablet.

Meer goed nieuws voor Sim Only bellers:

• Pas je bundels tot het einde van de maand aan, dat hoeft niet meer voor de 25ste;
Maandelijks MB’s bijkopen als je dat nodig hebt (ook dit geldt alleen voor Sim Only bellers).

Nog iets anders?

Omdat er erg weinig gebruik van werd gemaakt, kun je geen web sms-berichten meer sturen via de nieuwe Mijn Simyo. Een sms versturen via je telefoon blijft uiteraard gewoon mogelijk :)

Wat vind je ervan?

Omdat we veel waarde hechten aan je mening horen we graag wat jij van de nieuwe Mijn Simyo vindt! Kijk uitgebreid rond, of ga gelijk aan de slag en verhoog of verlaag bijvoorbeeld je bundel.

Blij met de verbeteringen? Heb je nog suggesties? We horen het graag via het ‘geef je mening’ formulier op Mijn Simyo of in dit topic.

Groetjes,

Alex

70 reacties

Badge
Ik vind de nieuwe Mijn Simyo echt super. Overzichtelijker en alles is makkelijk vindbaar. Het is misschien even wennen, maar dat is met alles dat nieuw is. Dat gaat vanzelf over 😃
Reputatie 7
Heb ik eerst een vraag.

Zijn jullie al reeds op de hoogte van enkele bugs die her en der in de topics gemeld zijn. Zoals bij het uitloggen een 404 melding.

Ik kan de Mijn Simyo site nu wel bekijken met m'n telefoon (Windows Phone zoals jullie weten). De beta versie kon ik niet inloggen. Maar zoals ik al had, heb ik nog steeds geen mogelijkheid om het forum te gebruiken op mijn telefoon. Ook niet als ik via de nieuwe versie van Mijn Simyo erheen wilt gaan.

Heeft dit er mee te maken dat er 2 verschillende manieren zijn gebruikt om de beide sites te maken? Bijvoorbeeld 2 verschillende bouwers? De uitstraling is namelijk heel anders op forum dan op het Mijn Simyo gedeelte..

Maar de nieuwe Mijn Simyo ziet er heel gelikt uit.. Kuddo's daarvoor. 😃
Badge +1
Mooi, duidelijk en overzichtelijk. Ik zie ook dat de pagina mijn verbruik nu "goed" is. Beetje jammer dat je zoals in de oude versie niet direct ziet, zoveel keer sms en bedrag erachter van die maand. Maar ach zoveel mensen zoveel wensen.

10 met een griffel en een zoen van de juff, hihi.

Warme groet, Yvonne
Mooie lay-out. Echter zou het mogelijk zijn het overzicht van de laatste telefoongesprekken meer te updaten? Deze staat bij bij op 9 juli terwijl ik daarna nog heb gebeld en we inmiddels al op 14 (!) juli zitten. Bedankt.
Badge +1
Goedemorgen Alex,

Is het al volgende week???? 🆒

Sorry :D

Warme groet, Yvonne
Reputatie 7
Ik heb een foutje ontdekt bij de de informatie over de bel/sms bundel..

Toen ik Mijn Simyo opende werd er getoond dat ik geen verbruik buiten de bundel had. Ik wist echter dat ik de Bank had gebeld op een 0900 nummer. Toen wilde ik terug naar het overzicht door op "terug naar overzicht" te klikken en kreeg ik een "er gaat wat fout bericht"

Toen klikte ik weer op Mijn Simyo boven in en toen stond er wel dat er buiten de bundel is gemeten.

Vaag :? maar uiteindelijk wel correct..
Reputatie 6
Badge +9
Ziet er goed en functioneel uit. En ik weet van tenminste één persoon hier in forum Lalaland dat ze erg blij is met de mogelijkheid van extra mb's bijkopen. 🆒
Reputatie 5
Badge +10
Heb ik eerst een vraag.

Zijn jullie al reeds op de hoogte van enkele bugs die her en der in de topics gemeld zijn. Zoals bij het uitloggen een 404 melding.

Ik kan de Mijn Simyo site nu wel bekijken met m'n telefoon (Windows Phone zoals jullie weten). De beta versie kon ik niet inloggen. Maar zoals ik al had, heb ik nog steeds geen mogelijkheid om het forum te gebruiken op mijn telefoon. Ook niet als ik via de nieuwe versie van Mijn Simyo erheen wilt gaan.

Heeft dit er mee te maken dat er 2 verschillende manieren zijn gebruikt om de beide sites te maken? Bijvoorbeeld 2 verschillende bouwers? De uitstraling is namelijk heel anders op forum dan op het Mijn Simyo gedeelte..

Maar de nieuwe Mijn Simyo ziet er heel gelikt uit.. Kuddo's daarvoor. :D


Hoi Raytje,

We zijn inderdaad op de hoogte van de foutmelding die je krijgt zodra je uitlogt. Het forum draait wel op een ander platform, maar Mijn Simyo is wel nodig om er gebruik van te maken (inloggen gaat via Mijn Simyo). Ook zijn er een aantal scenario's waarbij een login voor Mijn Simyo nodig is welke nog niet helemaal goed lopen momenteel. Daar werken we aan. We hebben wel geprobeerd om alles vanuit huisstijl op te maken. Maar het kan natuurlijk dat Mijn Simyo er net weer wat gelikter uit ziet.

Mooi, duidelijk en overzichtelijk. Ik zie ook dat de pagina mijn verbruik nu "goed" is. Beetje jammer dat je zoals in de oude versie niet direct ziet, zoveel keer sms en bedrag erachter van die maand. Maar ach zoveel mensen zoveel wensen.

10 met een griffel en een zoen van de juff, hihi.

Warme groet, Yvonne


Hoi Yvonne,

We hebben nu wel een 'Mijn kosten tot nu toe' tegel toegevoegd zodat je je evt. buitenbundelkosten kunt inzien. Dit is een bewuste verandering ten opzichte van de oude versie, omdat we vaak terug kregen dat klanten het verbruik van de hudige maand moeilijk konden vinden.

Mooie lay-out. Echter zou het mogelijk zijn het overzicht van de laatste telefoongesprekken meer te updaten? Deze staat bij bij op 9 juli terwijl ik daarna nog heb gebeld en we inmiddels al op 14 (!) juli zitten. Bedankt.

Hoi Mootjuh,

Helaas krijgen we de verbruiksgegevens altijd met een vertraging binnen. Hierdoor is het niet mogelijk om het 'realtime' te laten zien. We hebben daarom bewust meer uitleg gegeven hoe het verbruik wordt gemeten en getoond. Klik hiervoor op Overzicht op 'bekijk je verbruik'. Onder de grafiek kun je dan op de knop 'Laatst gemeten verbruik: datum + tijd' klikken.

Heb je dit kunnen vinden?

Ik heb een foutje ontdekt bij de de informatie over de bel/sms bundel..

Toen ik Mijn Simyo opende werd er getoond dat ik geen verbruik buiten de bundel had. Ik wist echter dat ik de Bank had gebeld op een 0900 nummer. Toen wilde ik terug naar het overzicht door op "terug naar overzicht" te klikken en kreeg ik een "er gaat wat fout bericht"

Toen klikte ik weer op Mijn Simyo boven in en toen stond er wel dat er buiten de bundel is gemeten.

Vaag :? maar uiteindelijk wel correct..


Hoi Raytje,

Scherp gezien. Ook dit is weer een scenario waar we nog even goed naar moeten kijken. Bedankt voor het doorgeven.

Ziet er goed en functioneel uit. En ik weet van tenminste één persoon hier in forum Lalaland dat ze erg blij is met de mogelijkheid van extra mb's bijkopen. 🆒

Bedankt voor de complimenten leon. Wij zijn ook erg blij met de optie 'MB's bijkopen'. Dit was dan ook een terugkerend thema bij klanten. We hopen dat iedereen er blij mee is. Maar wel fijn om te lezen dat dat ene forumlid er ook blij mee is ;)

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Hierbij nog even een update met een aantal veelgenoemde punten uit de feedbacktool.

- Ingelogd blijven van Mijn Simyo naar Forum - > werken we aan
- IE10 pin en puk code inzien - > gaan we oppakken
- Kleuren letters beter leesbaar maken - > gefixt
- Minuten en MB Meter op het overzicht sneller - > gefixt
- Buiten bundel tarief laten zien als je bundel op is - > toegevoegd
- Factuur pagina teksten duidelijker - > gefixt
- Naam factuur miste - > gefixt
- De uitlegvideo voor bundels aanpassen sond verkeerd - > gefixt

En nog meer.... :)

We doen ons best om alle kleine foutjes er uit te halen.
Ik stuurde alleen via de PC m'n smsjes. Pielen met de telefoon vind ik maar niks.

Kan het versturen van smsjes via Mijn Simyo er alsjeblieft weer op?

Vr. Gr. Michiel
Ziet er heel overzichtelijk uit.
Reputatie 7
Bedankt voor je Feedback Alex over de gemelde punten. Dat van het forum hebben we prive besproken en is helder 🙂
Ik mis het SMS versturen vanuit Mijn Simyo ! 😞
Reputatie 5
Badge +10
Ik stuurde alleen via de PC m'n smsjes. Pielen met de telefoon vind ik maar niks.

Kan het versturen van smsjes via Mijn Simyo er alsjeblieft weer op?

Vr. Gr. Michiel


Ik mis het SMS versturen vanuit Mijn Simyo ! :(

Helaas is sms-en met de nieuwe Mijn Simyo niet meer mogelijk. Uiteindelijk bleek dat er te weinig klanten waren die hier gebruik van maakten. Uiteraard is voor degene die er wel altijd gebruik van maakten extra jammer 😞
Reputatie 3
Badge +9
Alex ik had in een ander topic gereageerd, maar het komt hier op neer.
Ik kan vanuit mijn Simyo niet reageren in het forum zonder eerst uit te loggen bij mijn Simyo en opnieuw in te loggen op het forum. Dan kan ik dit berichtje schrijven.

De Galaxy S5 in het blauw aub.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Martijn®,

Je hebt gelijk. Dit is 1 van de punten waar we momenteel aan werken. Zie mijn update van 13 juli hierboven.

De oplossing voor nu is om eerst naar het forum te gaan en dan in te loggen. We doen ons best om het zo snel mogelijk te verhelpen.

Haha, helaas voor jou is iemand anders de gelukkige winnaar van de Galaxy S5 geworden.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7

Haha, helaas voor jou is iemand anders de gelukkige winnaar van de Galaxy S5 geworden.


Mogen we weten wie de gelukkige is of staat er straks een koerier voor de deur? 😃
Reputatie 4
Badge +7
Er moet nog steeds uitgelogd worden van je persoonlijke pagina om vervolgens weer in te loggen op het forum. (G.chrome). Blijft dat zo?
Reputatie 7
Er moet nog steeds uitgelogd worden van je persoonlijke pagina om vervolgens weer in te loggen op het forum. (G.chrome).

Daar is men mee bezig.. Enkele reacties boven die van jouw staat een reactie van Alex met de punten die gefixt zijn en waar men mee bezig is.


Hierbij nog even een update met een aantal veelgenoemde punten uit de feedbacktool.

- Ingelogd blijven van Mijn Simyo naar Forum - > werken we aan
- IE10 pin en puk code inzien - > gaan we oppakken
- Kleuren letters beter leesbaar maken - > gefixt
- Minuten en MB Meter op het overzicht sneller - > gefixt
- Buiten bundel tarief laten zien als je bundel op is - > toegevoegd
- Factuur pagina teksten duidelijker - > gefixt
- Naam factuur miste - > gefixt
- De uitlegvideo voor bundels aanpassen sond verkeerd - > gefixt

En nog meer....

We doen ons best om alle kleine foutjes er uit te halen.


geduld Jan, geduld 😛 😃
Reputatie 4
Badge +7
haha Raytje. Duurt wel heeeeeeel lang hoor voor m'n geduld op is.

e.e.a. had ik ff niet meegekregen.
Badge +1


Haha, helaas voor jou is iemand anders de gelukkige winnaar van de Galaxy S5 geworden.

Groetjes,

Alex


Potjandorie..... hihi en ik was toch aan het oefenen om met me vingers aan het scherm te mogen. Maar


De winnaar van de Samsung Galaxy S5 is Klaas uit Leeuwarden. Hij is hier inmiddels van op de hoogte.Alex


Klaas uit Leeuwarden, Van Harte Gefeliciteerd met je mooie telefoon, ENJOY!!

Ga ik weer lekker iets peuzelen met beide handjes :D

Warme groet, Yvonne
Reputatie 1
Ik stuurde alleen via de PC m'n smsjes. Pielen met de telefoon vind ik maar niks.

Kan het versturen van smsjes via Mijn Simyo er alsjeblieft weer op?

Vr. Gr. Michiel
:
Ik mis het SMS versturen vanuit Mijn Simyo ! :(

Helaas is sms-en met de nieuwe Mijn Simyo niet meer mogelijk. Uiteindelijk bleek dat er te weinig klanten waren die hier gebruik van maakten. Uiteraard is voor degene die er wel altijd gebruik van maakten extra jammer :(
Reputatie 1
Ik vind het erg jammer dat Sms'en via Mijn Symio niet meer beschikbaar is.
Het was op zijn plaats geweest hierover een enquête te houden.
Ik zie in het forum dat er toch behoefte is aan de optie in Mijn Symio.
Dus Symio medewerkers gaarne de optie weer inbouwen.
Reputatie 1
Vanuit Simyo alleen maar halleluja over de nieuwe interface, MAAR dat gebruikers een aantal functies nu niet meer hebben wordt afgedaan met het is jammer.
Als voorbeeld het kunnen versturen van SMS'en via de oude interface. NIET meer implementeren scheelt Simyo geld en kost de gebruiker geld. Bv vanuit het buitenland moet je nu via je mobiel sms'en naar Nl dat gaat niet meer via de interface (en dus je bundel)
Conclusie: Simyo verkoopt het als verbetering voor ons maar is het voor hen zeker. meer verkoop mogelijk via de app enzo en geen sms'en meer noem maar op
😠
Reputatie 1
WIj willen de SMS optie terug!!

Reageer