.

Melding: Homepage forum word niet bijgewerkt na plaatsen reactie in een topic

  • 8 January 2017
  • 4 reacties
  • 169 Bekeken

De titel zegt het eigenlijk al. Merkte dit gisteren al op toen ik op m'n werk zat.

Daar heb ik de koekjes en historie gewist, geen oplossing.

Zojuist thuis gereageerd op wat vragen, ook nu zag ik het aan de laatste 3 actieve topics dat deze niet veranderen na een reactie.

Het ligt dus niet aan de de browser (Chrome) maar aan het forum zelf.

PS. bij Edge heeft het nooit gewerkt, daar moet je op de refresh button van de browser klikken.

Nu ben ik stiekem toch benieuwd of andere het ook is opgevallen..

4 reacties

Hi Angela,

Die recente topics links boven in worden in principe direct bijgewerkt. Dus stel ik druk plaatsen straks als ik hier klaar ben met typen dan zou dit topic daar direct bij horen te staan. Wat ik de laatste tijd merk is dat dit erg lang duurt.
Hi Angela, Heb een printscreen gemaakt. Moet alleen wel iets uitleggen erbij..



Ik had eerst op de bovenste van de 3 een reactie gegeven. Daarna op de middelste. Nadat ik op plaatsen had geklikt zag het eruit zoals op het plaatje. Normaliter staat dus het topic waar ik als laatste reageerde bovenaan.

Als ik overigens rechts op de homepage "actief sinds laatste bezoek" aanklik klopt de volgorde wel.
Reputatie 7
Badge +10
Bedankt voor je extra uitleg, Raytje! Ik Heb volgende week een afspraak bij Insided, en dan ga ik dit gelijk eens voorleggen om te kijken wat zij ervan zeggen 🙂 Zodra ik meer weet, weet jij het ook!

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Raytje,

Goed dat je dit opgemerkt hebt! Voor zover ik weet, kan het even duren voordat deze gegevens bijgewerkt worden. Net als de 'laats online' users. Hier staan af en toe users tussen, terwijl ik echt zeker weet dat ze al even niet meer online zijn ;)

Ik ga bij Insided navragen hoe snel dit bijgewerkt zou moeten worden. Kun je mij vertellen of het helemaal niet bijgewerkt wordt, of dat het gewoon erg lang duurt? Ik hoor het graag! Dank je wel voor de melding in ieder geval!

Groetjes,
Angela

Reageer