.

Beantwoord

Mag ik een Vriendendeal verzamelwebsite maken?

  • 19 January 2015
  • 6 reacties
  • 746 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Kan ik een website maken met alle shops . Met daarin een link naar alle shops van mij en de kinderen en mijn vrienden. Bvb ( De vriendendealshop van simyo.nl.
icon

Beste antwoord door Ernst 20 January 2015, 13:58

Bekijk originele reactie

6 reacties

Hoi,

Welkom op het forum.
Bedoel je een eigen gemaakte site of een vriendendeal pagina van Simyo die naar al die pagina's verwijst?

Groet,
Ray
Reputatie 1
Badge
Ik bedoel een eigen site.
Ja ik denk dat dit zeer goed mogelijk is. Je kan namelijk standaard promoten via de buttons naar facebook en twitter en ook is er een button met een link van de vriendendeal pagina. Die zul je dan moeten gebruiken. 
Reputatie 5
Badge +11
Hoi arendhoogeveen,

Ik heb dit topic even verplaatst naar het subforum Over Simyo. Dan is het wat makkelijker te vinden voor andere forumbezoekers.

Alhoewel het technisch wel mogelijk is om zo'n website te maken, zal ik je toch teleur moeten stellen; het mag niet.
De Vriendendeal webshops zijn gepersonaliseerd voor en door de gebruikers en ze zijn eigendom van Simyo.
Als je een eigen goedbezochte website hebt, dan houden we je niet tegen om deze in te zetten voor promotie van je eigen Vriendendeal webshop. Verder kun je natuurlijk Twitter en Facebook inzetten en als je het écht goed doet, dan krijg je als beloning extra promotie op onze Vriendendeal pagina en simyo.nl.
Zo iets bedoelde ik eigenlijk ook.

Excuses voor de eventuele verwarring, gelukkig is Ernst wat duidelijker :)

Groet,

Ray
Reputatie 3
Badge +7
Zo iets bedoelde ik eigenlijk ook.

Excuses voor de eventuele verwarring, gelukkig is Ernst wat duidelijker :)

Groet,

Ray


Dat is mooi om te horen 🙂

Hopelijk kan arendhoogeveen hiermee de verschillende VriendenDeal Shops goed promoten.

Reageer