.

Beantwoord

LG D160 Optimus L40 - black

  • 24 December 2014
  • 4 reacties
  • 736 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
Dag,
In jullie telefoonshop kun je de LG D160 Optimus L40 bestellen met flitser, autofocus, 2e camera, inzoomen, etc.
Dit toestel bestaat helemaal niet, niet met deze specificaties. En dan voor 78.04 met korting.
De LG L40 kreeg ik toegestuurd, na 36uur, vanuit België.

Dit type is al bij Kijkshop voor 65 euro te koop.

Hoe kan ik retourneren op jullie kosten?

groet, jwl
icon

Beste antwoord door Tiury 29 December 2014, 13:40

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Dag,
Ik ben inmiddels gebeld door Angelique en weet hoe te retourneren, naar postbusnummer kost mij dus geld?.

Het is best een leuk toestelletje maar helaas niet wat ik eigenlijk verwachtte voor dat geld.
Met 15 euro extra korting wil de simpele LG L40 wel houden als de optimus niet leverbaar is.

Ik wacht hier op antwoord voordat ik ga retourneren (binnen 14 dagen)
groet, jwl
Reputatie 6
Badge +10
Hoi jwl, welkom op het Simyo forum!

Bedankt voor je bericht. Ik heb dit proberen uit te pluizen en kom erachter dat er inderdaad even goed naar dit artikel gekeken moet worden. Voor zover ik heb kunnen vinden bestaat er inderdaad geen 'Optimus' versie van de LG L40.

Ik ga meteen voor je in overleg met onze telefoonshop afdeling hoe we dit gaan oplossen. Hier heb ik het ordernummer voor nodig van je bestelling. Zou je die via een privéberichtje kunnen sturen? 🙂
Badge
LGNLD160-L40-BLK ordernumer 803873 ; niks geheims aan.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi jwl,

De reden dat ik je vroeg om een privéberichtje te sturen, is omdat ik er dan een melding van krijg 😉. Ik heb helaas nog niets gehoord van onze telefoonshop, maar ik begrijp uit dit topic dat je de telefoon retour gaat sturen, toch?

Reageer