.

Beantwoord

lange wachttijden/niet bereikbaar!

  • 27 September 2012
  • 8 reacties
  • 994 Bekeken

Ik probeer simyo al 2 dagen te bereiken via tel nr 0800-0232300. Gisteren viel het mij op dat jullie na 4 min. in de wacht zeggen dat het erg druk is en dat je op een ander tijdstip moet terugbellen.
Op dit moment zit ik al 13 min. in de wacht. Lekker geld verdienen zo! Erg slecht.
icon

Beste antwoord door Arie 29 September 2012, 14:48

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Het is helaas bekend dat Simyo telefonisch slecht bereikbaar is (heb ik zelf ook gemerkt).
Je kunt afhankelijk van je vraag ook prima via het contactformulier of twitter of hier op het forum je vraag stellen en dan ben je waarschijnlijk sneller geholpen.
Badge +2
Beste hasoest,

Als eerst onze excuses voor de minder goede telefonisch bereikbaarheid van de afgelopen weken. Wij zijn er mee bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Zoals pacorob aangeeft kan je je vraag ook via andere kanalen stellen. Je kan je vraag via forum, twitter, facebook of de mail stellen.
Graag vernemen wij wat we voor je kunnen doen.

Groetjes,

Arie
Mijn vriendin zit al een paar dagen te wachten op een bevestiging van jullie met betrekking tot haar aanvraag. Betaling van 0,01 euro is voldaan waarop ze de melding kreeg dat de bestelling compleet was. Via het contactformulier contact met jullie gezocht hierover maar na 3 dagen nog steeds geen reactie. Wat nu te doen?????
Badge +2
Beste Leonhart,

Wij verzoeken je ons te voorzien van nadere informatie zodat wij je beter van dienst kunnen zijn. Wat is het (tijdelijk) nummer van je vriendin? Aan de hand van dit nummer kunnen wij de bestelling traceren. Stuur het nummer even in een privéberichtje naar een van de moderators.

Groetjes,

Arie
Wat een slechte service bij jullie. We hebben geen nummer gekregen, maar wel 3 keer 1 cent afschrijven. Nu al weet ik het hoe vaak gebeld, betalings print toegezonden etc etc. De laatste keer zou een natascha hiermee aan de slag gaan?.. Wat moet je in godsnaam doen om fatsoenlijk geholpen te worden?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Leonhart,

Kan je mij een privé bericht sturen met daarin het email adres waarmee de printscreen is gestuurd? Ook wil ik je vragen de postcode + huisnummer door te geven zodat ik de aansluiting er bij kan halen. Zodra ik een berichtje heb ontvangen, kan ik er direct mee aan de slag.

Groetjes,

Alex
Ik vindt ook dat de klantenservice heel slecht te bereiken is.
Net nog ruim een half uur aan de telefoon gezeten voordat ik iemand aan de telefoon had.
En vanaf half 4 steeds gekeken en de tijd in de gaten gehouden,maar steeds geeft hij aan dat de wachttijd langer dan 20 min is,en dat ik maar een andere keer weer moest proberen.
Ik heb afgelopen vrijdag een Microsimkaart aangevraagt,en die persoon zei dat ik hem met 2 werkdagen kon ontvangen, nu bel ik op wanneer het kaartje eventueel geleverd zou worden,en krijg ik als antwoordt,op z,n vroegst zaterdag,maar kan heel goed maandag worden.
Wat een waardeloze service, die 2 werkdagen wat op hun website staat,klopt dus echt niet.
Ik ga zeker zoeken naar een andere provider,want met zulke mensen die zo slecht bereikbaar zijn en die van alles beloven wat niet uitkomt,daar heb ik niks mee.

Hopelijk doen ze hier iets aan.

Gr MvdB
Badge +6
Hoi MVDB73,

Ik snap dat het vervelend is om zolang in de wacht te staan. Wij werken er hard aan om dit zo snel mogelijk te verbeteren.
Ik zie in het systeem dat de micro simkaart al is gekoppeld aan je aansluiting.

Reageer