.

Beantwoord

Kunnen deze dingen verbeterd worden aan e-mailen met Simyo?


Reputatie 7
Badge +7
Ik heb laatst een vraag per mail gesteld. Waarom per mail, en niet via het forum is even niet relevant.
Alhoewel de vraag volledig is beantwoord heb ik toch een paar suggesties voor verbetering.

1) Als ik een vraag stel per mail heb ik altijd graag een kopie van deze mail. Helaas, die kreeg ik niet.
2) In het antwoord zou ik graag nog even de gestelde vraag terug lezen. Helaas.
Als van (1) en (2) een van de twee aanwezig zouden zou al helpen.
3) Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat de vraag niet helemaal beantwoord is. Maar het stellen van een vervolgvraag kan niet: het is een noreply adres, en er is ook geen vraag nummer oid.

Wellicht een verbeterpuntje?
icon

Beste antwoord door Jihane 23 May 2017, 09:07

Bekijk originele reactie

16 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Wim,

Dankjewel voor je feedback 🙂 Je krijgt inderdaad geen kopie van je eigen e-mail te zien of een herhaling daarvan. Ik zal dit op onze 'Wall of Change' hangen, de wand met alle suggesties en ideeën. Het zou wel handig zijn om je eigen vraag terug te kunnen lezen.

Wat het reageren betreft: ik was verbaasd toen ik je vraag las, want als je contact hebt gehad met de klantenservice via e-mail, dan hoor je een e-mail te krijgen van klantenservice@simyo.nl. Ik heb het dus meteen getest door mezelf te mailen via ons mail-systeem, en de verzender is inderdaad klantenservice@simyo.nl. Weet je zeker dat jij reactie hebt gehad van een noreply-adres? Wil je hier een screenshot van maken?

Je kunt dus wel reageren op de e-mail. Dat komt dan weer netjes bij ons terecht. Ook werken we met tijdlijnen en uitgebreide notities. Dat betekent dat je e-mails netjes onder elkaar verschijnen op chronologische volgorde. Een andere collega die dan je e-mail oppakt weet precies wat er besproken is en waar je mails over gaan.

Als laatste geef je aan dat er geen vraagnummer is. Wat bedoel je precies? Het nummer van de klantenservice (0800-8007) is altijd bereikbaar doordeweeks tussen 8:00 en 20:00. Er is geen specifiek nummer voor e-mailgerelateerde vragen, maar iedereen van de klantenservice kan al je vragen beantwoorden 🙂

Heb je nog andere ideeën of vragen?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +7
Oeps, je hebt gelijk dat ik inderdaad een reply had kunnen sturen.
Contactformulier@simyo.nl in mijn geval. Kennelijk was ik een beetje warrig op dat moment.

Met vraagnummer bedoel ik een ticket nummer, Of casenummer of welke termen er gebruikt worden binnen Simyo.
Uitgaande van mijn (foutieve) observatie dat ik geen reply kon sturen zou het dan handig zijn om een nieuwe mail te kunnen sturen in de vorm van: Ik heb vraag nummer HQWD-3823 gesteld, en heb daar nog een kleine vervolgvraag over.
Maar ik kan dus wel een reply sturen; dus dat speelt niet.


Die wens van een CC blijft natuurlijk wel bestaan, maar dat is genoteerd.

Dank voor het antwoord, en sorry voor de verwarring.
Badge +7
Hoi wimj12,

Geen probleem, dat kan gebeuren. We sturen inderdaad geen vraagnummer mee. Gelukkig kun je wel gewoon een reply sturen. Daarnaast worden jullie vragen bij ons wel aan een vraagnummer gekoppeld, dus wij kunnen gelukkig al je eerdere vragen terugvinden.

Graag gedaan 🙂 Als je nog andere vragen of suggesties hebt, horen we dat graag.

Groetjes,
Samantha
@wimj12

Een kleine tip... Voor jezelf eerst een bestandje maken (notitie) en dat opslaan. Vandaaruit kopiëren en versturen. Dan heb je de tekst van de mail paraat. Bij een langere tekst sowieso handig om ook eerst nogeens een controle te plegen.
Reputatie 7
Badge +7
Natuurlijk kan dat, maar (niet persoonlijk bedoeld) dit vind ik een prutsoplossing voor iets wat eigenlijk gewoon standaard zou moeten zijn (maar dat helaas vaak niet is).
Dat kun je zo vinden.. maar bij een hapering om het te versturen/tijdens het opstellen en het risico dat je dan alles kwijt bent en opnieuw moet beginnen is zo'n bestandje een uitkomst. (Heb het ook niet persoonlijk opgevat.)

Wat je ermee doet maakt me niet uit, het is een tip.. 🙂
Reputatie 7
Badge +7
Dat in een editor maken van een mail doe ik vaker, en is inderdaad handig.

Maar opslaan als deel van je mail archief probeer ik te vermijden.
Ik zeg ook niet dat je het moet bewaren tot de eeuwige jachtvelden.:D
Reputatie 7
Badge +10
Het is eventueel een goede tijdelijke oplossing die Friesian geeft. Maar ik snap inderdaad ook dat je niet 'al' deze mails wilt bewaren. Toch vraag ik me af of het allemaal klopt wat er nu gezegd wordt. Ik ben even langs het mailteam geweest en die geven aan dat ze altijd reply-en op de vraag. In dat geval wordt dus de initiële vraag meegestuurd en kun je hem dus teruglezen. In de meeste mailboxen wordt deze optie echter ingeklapt en zie je alleen de reply van het bedrijf staan. Als het goed is kun je dit uitklappen en dan zie je jouw eigen vraag ook. Wil je dit eens controleren?

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +7
Ik heb de mail nog even bekeken, en mijn gestelde vraag zie ik daar echt niet in terug.
Ook niet als attachment.
Ik heb mijn mail trouwens verstuurd via een webformulier van jullie site.
https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Ik heb overigens veel liever een email adres dan zo'n webformulier met die kleine
vakjes.
Rechts onderin kun je het tekstvak groter maken door de hoek te slepen.
Reputatie 7
Badge +7
Weet ik.
Reputatie 7
Badge +10
Hm, dat zou dan alleen te zien zijn als je mailt via je eigen mailadres naar klantenservice@simyo.nl . Het staat in ieder geval op de Wall of Change en ik zal hem er nog eens extra bij plaatsen 😃
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wimj12,

Een update! Er wordt gehoord gegeven aan je idee 😃 We zijn op dit moment bezig om de mogelijkheid om een cc naar jou als klant te sturen, werkelijkheid te maken. Dit zal in ons systeem 'ingebouwd' worden. Vanaf dat moment wordt er standaard, via welke weg je ook mailt, een kopie van je eigen mail meegestuurd.

Heel erg bedankt voor je feedback hierover. Zodra het daadwerkelijk ingezet wordt, laat ik het aan je weten :)

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +7
Dat is denk ik voor het eerst dat feedback die ik heb gegeven aan een bedrijf daadwerkelijk tot resultaat leidt.
Meestal krijg ik een auto responder die bedankt voor de feedback, en thats all.

Leuk dat er iets meegedaan wordt.
Reputatie 7
Badge +10
Bij Simyo sta jij centraal als klant, Wimj12 🙂 We nemen de ideeën die op onze Wall of Change staan erg serieus, want dit is iets waar jij als klant aan meegedacht hebt. Als iets doorgevoerd kan worden, dan doen we dat. Vooral als het een makkelijke oplossing is zoals nu. Dan kan het vaak ook snel gerealiseerd worden. Suggesties zoals Gratis 4G bijvoorbeeld, hebben wat meer voeten in de aarde. Dit willen we graag doen, maar kan dan niet zomaar en duurt dus veel langer. Soms is het helemaal niet mogelijk. Maar zelfs dat is uiteindelijk gelukt!

Blijf dus zeker komen met je tips en suggesties. We kunnen altijd blijven verbeteren!

Groetjes,
Angela

Reageer