.

Beantwoord

Kun je je bundel vast zetten?

  • 23 November 2014
  • 2 reacties
  • 657 Bekeken

Hallo,
Even een vraag kan een bundel vast gezet worden, zodat de bundel neit overgeschrden word door teveel smsen en internetten van onze dochter, waardoor ze nu rekeneingen krijgt ver boven het budget. Maar wel dat ze in geval van nood onze nummers die ook bij Simyo lopen kan bellen.

Met vriendelijke groet,

Marian van Soest
icon

Beste antwoord door koorelle 23 November 2014, 18:51

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Er zit bij Simyo helaas geen stop op. Dus geen plafond. Bundel op - geen internet/bellen meer.
Aan de ene kant jammer want er is meer vraag naar en zou Simyo zoals mijn broer de Leon zegt, nog beter op de kaart zetten.
Mocht dat er ooit wel komen dan is het technisch onmogelijk om per aansluiting te zorgen dat er nog wel een aantal nummers gebeld kan worden in geval van nood.
Althans momenteel niet, misschien over 3 jaar wel, de techniek schrijdt met rasse schreden voort....

Ik zou in ieder geval als je merkt dat de bundel is overschreden, de internetfunctie op UIT zetten in haar mijn Simyo.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Soesies3, welkom op ons forum :)

Ik heb jouw topic even in het subforum Over Simyo gezet. Zo houden we het forum wat overzichtelijker en kan iedereen makkelijk zijn of haar antwoorden vinden.

Het klopt wat koorelle antwoordt; Simyo bied geen bel- of internetplafond.
Maar aan de andere kant; zeg nooit nooit.

Er zijn op dit moment al wel wat andere mogelijkheden om jullie als ouder te helpen: Mijn Simyo én de Mijn simyo app.
Vooral die app is handig, kun je op je eigen telefoon installeren en het verbruik van je dochter monitoren.

Ook wordt er een SMS gestuurd als de bundel voor de helft en helemaal verbruikt is, maar die gaat naar je dochter zelf.
Hier en hier kun je ook nog wat handige tips vinden.

Hebben we je zo wat verder geholpen, Soesies3?

Reageer