.

Beantwoord

Komt de oude vriendendeal nog terug?

  • 14 January 2016
  • 3 reacties
  • 255 Bekeken

Reputatie 1
Badge
De oude vriendendeal van simyo komt die nog terug.
Want die vernieuwde vind ik maar niks.
icon

Beste antwoord door Sean 15 January 2016, 10:26

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Arendhoogeveen,

Jammer dat je ontevreden bent met de nieuwe Simyo VriendenDeal. We hebben de VriendenDeal juist vernieuwd om het eenvoudiger voor onze klanten te maken. De oude VriendenDeal komt niet meer terug. Mag ik weten waarom je het nu niks vindt?

Groetjes,
Sean
Reputatie 1
Badge
Hoi sean

Bij de oude vriendendeal kon je in top 500 komen,en kwam je in de top 5 werd je gepromoot. En kans op veel aanmeldingen. Toen was ik er bijna dag en nacht mee bezig om klanten te werven. Want in de top 5 kon je wat extra verdienen. Maar nu is het niet meer zo interessant . Want als je nu vijf of zes aanmeldingen hebt verdien je 50 of 60 euro (is de moeite ook nog wel).
Maar is niet zo lucratief wanneer je in de top 5 eindigde. Ben nu ook niet zo actief meer.

Gr. Arend
Reputatie 5
Badge +9
Hoi arendhoogeveen,

Dat klopt, de top 5 wordt niet meer gepromoot. We hebben ervoor gekozen om de VriendenDeal te veranderen om deze eenvoudiger te maken, zodat we hiermee ook anderen aanspreken. Wel jammer dat het niet zo interessant meer voor je is. We hopen natuurlijk dat je toch een manier kunt vinden om er nog plezier van te hebben 🙂.

Groetjes, Caspar

Reageer