.

Vraag

Klantenservice onbereikbaar

  • 1 February 2012
  • 41 reacties
  • 2549 Bekeken

Badge
Ik probeer al dagen klantenservice te pakken te krijgen. Telefonisch via diverse nummers krijg je te horen dar het druk is en tot tien minuten niemand aan de lijn. Ook op E-mail word niet gereageerd.

Het probleem is dat als ik zelf bel ik niet te horen ben voor de andere partij maar als ik gebeld word wel. Dus het lijkt mij een verbindingsprobleem.

41 reacties

Badge +2
Beste seweso,

Om het overzichtelijk te houden heb ik je vraag in het andere topic wat je het geopend beantwoord. Ik verzoek je ook om in dat topic te reageren.

Groetjes,

Arie
Badge
Na 4 minuten krijg ik al te horen dat het te druk is en dat ik het later opnieuw moet proberen, en dat krijg ik ELKE keer weer te horen. 

Ik zie in mn verbruik veel te hoge kosten voor mn mobiele internet (zeg maar factor 7!). Te hoge rekeningen zullen gestorneerd worden!

Ook worden tickets/klachtenformulier zeer langzaam/slecht beantwoord, en zojuist zie ik zelfs dat na het invullen het formulier helemaal niet meer werkt (error 500).  

Echt allemaal te slecht voor woorden. 
Badge +2
Beste dorienvervelde,

De factuur zal komende week worden dichtgeboekt door onze financiële afdeling. Je zal omtrent deze factuur geen bericht meer krijgen van het incassobureau.

Groetjes,

Arie
Beste Arie,
Hier nogmaals een bericht van mij.
De achterstallige factuur/rekening waar het over ging is dus wel betaald,maar op mijn dochters simyo-account staat nog steeds
bij factuurnummer22826308,juli 2012 :achterstallig  .
Deze is dus nu al wel betaald nl op 27 september.
Zou je dit kunnen aanpassen anders krijg ik straks weer van die brieven van het incassobureau!!!!
Ik wacht je reactie af.
Groeten  Dorien Vervelde
Beste Arie,
Bedankt voor je reactie,het probleem is tot nu toe opgelost.
Gisteren klantenservice gebeld en na 20 minuten kreeg ik iemand aan de lijn!!!!
Mijn dochter kan weer bellen.
Bedankt,  groeten  Dorien  Vervelde
Badge +2
Beste dorienvervelde,

Uit onze gegevens blijkt dat de aansluiting inmiddels is gedeblokkeerd. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste paard55,

Door de grote drukte afgelopen dagen zijn wij inderdaad minder goed te bereiken per telefoon. Wij proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Wij verzoeken je je vraag langs deze weg te stellen.

Groetjes,

Arie
beste medewerkers van simyo,
jullie zijn slecht te bereiken en daar baal ik goed van.
ik ben namelijk een beetje boos doordat jullie het mobielnummer van mijn dochter hebben geblokkeerd,naar aanleiding van een achterstallige rekening wat inmiddels allang betaald is en wel op 27 september.
het incassobureau heb ik ook al gebeld en die bevestigen ook dat de rekening betaald is en het dossier dus is afgesloten.
mijn dochter is nu erg van slag doordat ze ons niet meer kan bellen en wij haar niet meer.
ik wil graag dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost en het liefst nog vandaag !!
sinds gisteren is haar nummer geblokkeerd.
graag verwacht ik een reactie terug
met vr groet dorien vervelde
Badge +2
Beste Kaatje,

Alle gegevens staan bij ons goed ingesteld op het netwerk. Wij adviseren je je simkaart in een ander toestel uit te proberen. Op deze manier kunnen wij achterhalen of het een simkaart of een toestel gerelateerd probleem is. Graag vernemen wij de uitkomst.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste corine,

Zoals telefonisch afgesproken zal ik je morgen nadat ik een terugkoppeling heb van onze IT afdeling hierover terugbellen.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste Rens,

Jouw vraag hebben wij reeds beantwoord in een ander topic.

Groetjes,

Arie
Ik probeer ze ook al de hele dag te bellen. Doe nu poging 6 en dit duurt al weer 35 min dat ik in de wacht zit!!
Hallo,

Ik probeer simyo al de hele dag te bellen?! Waardoor komt het dat zij niet opnemen?

Groetjes
Badge
Ook ik heb problemen met het in contact komen met de klantenservice. 
Ik ben nu weer opnieuw lid geworden van simyo omdat ik daar vroeger altijd zeer over te spreken was. Sinds 3 maanden ben ik dus opnieuw lid en nu krijg ik telkens geen verbinding op mijn telefoon. 
Dat gebeurt meerdere keren op een dag, ik ben dan dus niet bereikbaar.....Zeer frusterend....Het gebeurt zelfs als ie gewoon op de tafel ligt, de verbinding valt dan weg.....
Waar ligt dit aan? hebben anderen hier ook last van???
Ik heb gisteren ook twee keer een half uur in de wacht gestaan.....opeens werd dan de verbinding verbroken...niemand gesproken dus....kunnen jullie mij ook even bellen...schandalig dat dit zo slecht gaat
Ik zit ook al ff op een reactie te wachten....wat een ellende zeg.
Dit weekend gaat (denk ik) de stekker uit simyo......ik kap ermee...
Badge +2
Beste mariean,

Het is erg druk de laatste tijd waardoor wij inderdaad minder goed bereikbaar zijn. Onze excuses hiervoor. Echter kan je de microsimkaart ook langs deze weg bestellen. Wij willen je er wel op attenderen dat er kosten van € 5 aan zijn verbonden. Graag ontvangen wij een akkoord zodat wij de simkaart voor je kunnen opsturen.

Groetjes,

Arie
Badge +1
Nu weer hetzelfde verhaal. Ben al dagen bezig maar geen reply op mail onmogelijk om de klanten services te bereiken. Zwaar frustrerent.
Klantenservice gesproken en een en ander is rond! Geen reactie meer nodig.
Ik ervaar hetzelfde als hierboven. Het contact en antwoord terug is vanwege drukte misschien langer, maar vragen van mij op 27 sep en ook recent, daar komt helaas maar geen reactie op. Echter in forum zie ik wel degelijk activiteiten van diverse moderaters. Graag ontvang ik dan ook snel antwoord, aangezien het om een annulering abonnement van mijn partner gaat. Zie hiervoor mijn eerdere contact formulieren en posts op forum!
Alvast dank vd hopelijk snelle reactie vandaag!
Ik probeer ook al dagen SImyo ter bereiken maar ik moet iedere keer zo lang wachten (20-30 minuten). Ik stop er dan maar mee. Als ik een vraag stel via het formulier op de website krijg ik na de verzending een error. Volgens mij komt mijn bericht niet aan. Kan iemand van Simyo mij bellen alsjeblieft? Mvg, Iris van den Akker 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Mar67,

Onze excuses voor de lange wachttijden. Hier wordt intern aan gewerkt. Je micro simkaart is in ieder geval verzonden. Schroom niet om de simkaart via een privé bericht door mij te laten activeren :)

Groetjes,

Alex
Badge
Kan iemand mij uitleggen wat er bij Simyo onder Klantenservice verstaan word?  

Ik ben 2 dagen aan het pogen geweest iemand aan de telefoon te krijgen op 1200. Dat is me nu net na ruim 40 minuten in de wacht te hebben gehangen eindelijk gelukt. Ondertussen heb ik een mail verstuurd en me geregistreerd op het forum, want het antwoordapparaat van 1200 wist me te vertellen dat het erg druk was (al sinds 2011 als ik de klachten over bereikbaarheid lees op het forum) en dat ik mijn vraag kon stellen per mail/twitter/facebook of forum.

Heb een mail gestuurd. Daarop kreeg ik een automatische mail dat ze proberen binnen 3 werkdagen te antwoorden, heb me suf gebeld, maar kreeg dus geen aansluiting en heb op het forum mijn vraag gesteld, waarop ik van 1 moderator het aanbod kreeg dat zij voor mij een microsim kaartje zou regelen.

Dat was op zich best wel aardig, maar als het goed is (hoop ik) is het niet meer nodig, want ik heb dus na weer heel lang in de wacht gehangen te hebben, contact gehad met 1 van de medewerkers. Helaas bleek het verkeerde simkaartje verstuurd te zijn, maar het zou nu zo moeten zijn dat er KOSTELOOS een nieuwe micro simkaart verstuurd word.

Met prepaid krijg je schijnbaar weer een gewone simkaart als je bij selfservice een vervangende simkaart aanvraagt en die moeten we niet, want we hebben een micro sim nodig....

Mocht dit goed gaan en we ontvangen de micro sim dan zijn we er nog niet, want dan MOETEN we weer bellen met 1200 (mag ik weer in de wacht) om het kaartje te laten deblokkeren, zucht....... Ze denken daar bij Simyo dat we allemaal tijd te over hebben

Ik ben zoals wel duidelijk zal zijn dus geheel niet te spreken over de handelswijze van Simyo. Ze mogen dan wel lekker goedkoop zijn, dat geeft ze echter nog niet het recht om hun klanten zo te behandelen....
Badge
Ondertussen hang ik alweer ruim 20 minuten in de wacht bij 1200.

SCHANDALIG.....
Badge
Zie dat er imddels 3 moderators on-line zijn.

Is er nou niemand die ook maar even de moeite neemt om te reageren?

Reageer