.

Vraag

Klantenservice niet te bereiken/ geen antwoord vragen + oplossing

  • 2 March 2012
  • 1 reactie
  • 551 Bekeken

Badge
Ik heb per 14-2-12 mijn nr geactiveerd om portering in werking te kunnen zetten. Ik kreeg toen een melding dat mijn abonnement per 8-3-12 inging. Tevens las ik dat ik moest wachten totdat mijn nr is overgenomen omdat ik anders buiten bundel bel.
Na een heleboel gedoe , waar jullie niks mee kunnen. Blijkt de portering niet door te kunnen gaan en is dit nr overbodig geworden. Dit bleek op 17 2 12 waarvan ik jullie ook bericht heb gestuurd.
Ik wilde hem dan ook via de zelfservice beeindigen maar ik krijg een error op de site. dit heb ik meerdere malen geprobeerd,


Tevens zag ik dat ik nu ineens wel belminuten heb maar dat deze nog maar geldig zijn tot 29 febr as. Ik ging ervan uit dat hij nog niet geactiveerd was hoewel ik ook nog wel begrijp als er bv minimaal een maand moet worden afgenomen. wat ik niet begrijp is dat ik eerst een datum van 8 maart kreeg en nu zou ik ineens mijn minuten binnen 12 dagen moeten opmaken , ik neem aan dat eea na het mislukken van de portering gewijzigd is.
Dat zou ik onredelijkj vinden omdat ik zo niks aan de belminuten heb,

na contact met een medwerker zou eea opgelost zijn echter naar nu blijkt bel ik buiten bundel en gaat er niks van mijn bel bundel af, ik ging er vanuit dat het geregeld was en betaal voor belminuten die ik blijkbaar niet kan gebruiken.dit geld voor febr.



ik probeer dit nu al een hele tijd op te lossen en mijn abonnement te beindigen vor 1 maart maar de site doet het niet en jullie zijn echt totaal niet bereikbaar. Ik zou teruggebeld worden ook dat is niet gebeurd.



maw.

1 abonnement per eind febr beeindigen , staat nu niet zo ;

2 belminuten febr niet te gebruiken;

3 onterechte kosten buiten bundel maand febr;

4 onbereikbare klantenservice;



het zou fijn zijn als ik langs deze weg wel kon worden geholpen.

Miranda

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum misuzel,

Je probleem lijkt wat complex. Om je beter van dienst te kunnen zijn en het e.e.a. te controleren wil ik je vragen een privé bericht te sturen met daarin aangegeven naar welk email adres je het bericht hebt gestuurd met daarin je vraag/opmerking over je nummerbehoud aanvraag. Ik kan je vervolgens verder helpen.

Groetjes,

Alex

Reageer