.

Vraag

klantenservice niet bereikbaar ik moet mn bestelling wijzigen

  • 10 February 2012
  • 3 reacties
  • 882 Bekeken

Badge
ik heb i.p.v een simkaart een web to go kaart besteld en betaald.

maar hoe kan ik zorgen dat die bestelling gewijzigd word en dat ik een prepaid kaart krijg

telefonich pakken ze nooit op

vr gr

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Marjan,

Het is niet mogelijk om je bestelling achteraf te wijzigen. Op dit moment zijn we gewoon telefonisch bereikbaar en is het relatief rustig. Naar welk telefoonnummer heb je gebeld? Mocht het je niet lukken ontvang ik graag je postcode + huisnummer per privé bericht.

Groetjes,

Alex
Badge +3
Hallo Alex en Marjan,
Als je het niet kunt wijzigen dan mag je de overeenkomst binnen 7 werkdagen ontbinden (koop op afstand) staat ook in de Algemene Voorwaarden.
Groet,
Peter
Badge +2
Hi marjankapster,

Uit onze gegevens blijkt dat je ook een prepaidkaart hebt besteld op 10-02. Wij adviseren je het web-to-go pakketje naar ons te retouneren. Vervolgens zullen wij het betaalde bedrag voor het web-to-go pakketje in de vorm van beltegoed toekennen aan de nieuwe prepaidkaart. Dit kunnen wij uiteraard pas doen als wij het web-to-go pakketje retour hebben ontvangen.

Groetjes,

Arie

Reageer