.

klantenservice belnummer

  • 16 December 2011
  • 7 reacties
  • 884 Bekeken

Badge
beste simyo,


ik heb vandaag geprobeert te bellen naar simyo klantenservice via het nummer 1200 op mijn mobiel met simyo abonoment maar jullie nemen steeds niet op ik heb het ook al andere dagen gepobeert en jullie nemen de hele week al niet op. en dan komt er iemand die zegt: het is vandaag extra druk vandaar dat je ons nu ook niet kunt bereiken *piep* *piep*
ook al bel je 9 uur 's ochtends ze nemen nog niet op


hopelijk kunnen jullie mij helpen


MVG
rick de jong

7 reacties

Badge +3
weet je wat vreemd is....

er is een forum geopend zodat het minder drukt word bij de klantenservice en zodat het ook minder personeelsgeld kost...maar toch blijft het druk bij simyo....wie weet kan hier een simyo medewerker je helpen via de forum? (en als het prive moet stuur je die simyo medewerker een prive bericht)

je kunt het eventueel proberen rick de jong?
Badge +5
Beste Rick,
Wanneer je ons telefonisch probeert te bereiken dien je de boodschap uit te luisteren, je wordt na de boodschap met ons doorverbonden.
Graag vernemen wij je mobiele nummer per privebericht dan nemen wij contact met je op.
Groet, Bibi
is er een actie dat je bij € 20,= opwaarderen € 10,= extra krijgt, waarom is dat niet bij mijn beltegoed opgeteld? Zo heeft deze actie weinig nut!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Beltegoedje,

We hebben op dit moment voor bestaande klanten geen actie waarbij je € 10,- beltegoed ontvangt na een opwaardering van € 20,-. Deze acties is wel van toepassing wanneer je bij Blokker of Kijkshop een simkaart koopt en na het registreren direct opwaardeert met 20 euro.

Groetjes,

Alex
@ Alex. Ik had inmiddels al antwoord gekregen. Het was een actie van 3 weken geleden!
Beste Rick,
Wanneer je ons telefonisch probeert te bereiken dien je de boodschap uit te luisteren, je wordt na de boodschap met ons doorverbonden.
Graag vernemen wij je mobiele nummer per privebericht dan nemen wij contact met je op.
Groet, Bibi

Beste Bibi ,

als 1200 belt wordt je gesprek 2 sec  beeindigd wat valt er dan uit te luisteren?
Badge +6
Beste Bibi ,

als 1200 belt wordt je gesprek 2 sec  beeindigd wat valt er dan uit te luisteren?


Beste H.F.Sch,

Op woensdag waren er wat problemen met het bellen naar 1200. De problemen zijn oplost.

Reageer