.

Beantwoord

klant doet 1 bestelling voor 2 toestellen en krijgt niet de vermelde 10% korting.

  • 7 January 2014
  • 4 reacties
  • 1199 Bekeken

wanneer je 1 bestelling doet voor 2 toestellen krijg je niet de toegezegde 1 malige korting van 10% per jaar.

Zo wordt een tevreden klant ontevreden.

wil dat het graag netjes wordt opgelost, bij klantenservice kom je niet verder.
Iets voor tros radar ofzo. De site vermeld helemaal geen beperking van 1 toestel per klant, raar toch.

diesel2014.
icon

Beste antwoord door Charlene 8 January 2014, 12:17

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +8
wanneer je 1 bestelling doet voor 2 toestellen krijg je niet de toegezegde 1 malige korting van 10% per jaar.

Zo wordt een tevreden klant ontevreden.

wil dat het graag netjes wordt opgelost, bij klantenservice kom je niet verder.
Iets voor tros radar ofzo. De site vermeld helemaal geen beperking van 1 toestel per klant, raar toch.

diesel2014.


Hoi Diesel2014,

De korting is eigenlijk bedoeld als 1x per jaar, op 1 toestel. Ik ben het met je eens, dat dat nu niet zo duidelijk vermeld staat. Ik ga dat dan ook laten aanpassen. Bedankt dus dat je aangeeft dat je hier tegenaan bent gelopen.
Heb jij jouw bestelling inmiddels geplaatst? Of nog niet? Dan kan ik nagaan hoe we de korting op het tweede toestel toch kunnen geven, aangezien je deze informatie nu verkeerd kon interpreteren.

Groetjes,
Charlene
wanneer je 1 bestelling doet voor 2 toestellen krijg je niet de toegezegde 1 malige korting van 10% per jaar.

Zo wordt een tevreden klant ontevreden.

wil dat het graag netjes wordt opgelost, bij klantenservice kom je niet verder.
Iets voor tros radar ofzo. De site vermeld helemaal geen beperking van 1 toestel per klant, raar toch.

diesel2014.


Hoi Diesel2014,

De korting is eigenlijk bedoeld als 1x per jaar, op 1 toestel. Ik ben het met je eens, dat dat nu niet zo duidelijk vermeld staat. Ik ga dat dan ook laten aanpassen. Bedankt dus dat je aangeeft dat je hier tegenaan bent gelopen.
Heb jij jouw bestelling inmiddels geplaatst? Of nog niet? Dan kan ik nagaan hoe we de korting op het tweede toestel toch kunnen geven, aangezien je deze informatie nu verkeerd kon interpreteren.

Groetjes,
Charlene


Hallo Charlene,

We hebben al twee toestellen gekocht ( tweeling),

ter info :

toestel 1 = factuurnummer #SY-I0050285 voor bestelling #SY-00051042

Toestel 2 = factuurnummer #SY-I0050286 voor bestelling #SY-00051043

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Nog een opmerking, van acer hebben wij ook maar 1 x een reactie gehad voor cashback van € 30,00. terwijl het wederom twee toestellen betreft.

Kun je daarvoor ook iets voor mij gaan betekenen?

Alvast met vriendelijke groet.

Douwe Runia
Badge +6
Hallo Charlene,

We hebben al twee toestellen gekocht ( tweeling),

ter info :

toestel 1 = factuurnummer #SY-I0050285 voor bestelling #SY-00051042

Toestel 2 = factuurnummer #SY-I0050286 voor bestelling #SY-00051043

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Nog een opmerking, van acer hebben wij ook maar 1 x een reactie gehad voor cashback van € 30,00. terwijl het wederom twee toestellen betreft.

Kun je daarvoor ook iets voor mij gaan betekenen?

Alvast met vriendelijke groet.

Douwe Runia


Hoi Diesel2014,

Ik ga er voor je achter aan waarom je niet voor beide geld terug hebt gekregen. Zodra ik meer weet dan laat ik dit weten aan je 🙂.
Badge +6
Hallo Charlene,

We hebben al twee toestellen gekocht ( tweeling),

ter info :

toestel 1 = factuurnummer #SY-I0050285 voor bestelling #SY-00051042

Toestel 2 = factuurnummer #SY-I0050286 voor bestelling #SY-00051043

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Nog een opmerking, van acer hebben wij ook maar 1 x een reactie gehad voor cashback van € 30,00. terwijl het wederom twee toestellen betreft.

Kun je daarvoor ook iets voor mij gaan betekenen?

Alvast met vriendelijke groet.

Douwe Runia


Hoi Diesel2014,

Ik heb het voor je uitgezocht. De korting van 10% op het 2e toestel ga ik laten crediteren op de factuur.
Zat er in beide dozen geen brief van Acer met informatie over de cashback? De cashback gaat via Acer zelf en niet via Simyo.

Reageer