.

Klacht klantenservice

  • 21 March 2012
  • 6 reacties
  • 1164 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Graag wil ik weten waar ik schriftelijk een klacht naar toe kan sturen. De medewerkers bij de online klantenservice zijn niet in staat gebleken mijn klacht naar behoren op te lossen. Ik vind de informatie op de site namelijk veel te kort schieten, wat geresulteerd heeft in twee véél te hoge rekeningen.

Hebben jullie het adres van de klantenservice die mijn klacht wel serieus neemt?

6 reacties

Graag wil ik weten waar ik schriftelijk een klacht naar toe kan sturen. De medewerkers bij de online klantenservice zijn niet in staat gebleken mijn klacht naar behoren op te lossen. Ik vind de informatie op de site namelijk veel te kort schieten, wat geresulteerd heeft in twee véél te hoge rekeningen.

Hebben jullie het adres van de klantenservice die mijn klacht wel serieus neemt?

Ik ben het hier helemaal mee eens!! Onze dochter heeft af en toe een internetbundel van 10 euro niets aan de hand, ze is er nog nooit overheen gekomen. Nu was haar bundel 8 maart afgelopen, dus heeft ze niet "bewust"op inernet gezeten, deze was immers afgelopen.....
Nu blijkt het zo te zijn dat als je internetbundel afgelopen is en je hebt het niet uitgeschakeld op de Symio site je telefoon gewoon op internet kan aldus medewerken van de klantenservice. Ik heb niet voor niets een prepaid afgesloten dacht ik maar zo werkt het dus niet..
Als ik geen beltegoed heb kan ik toch ook niet meer bellen.
Nu heeft ze een paar dagen wat ik kan zien (zonder dat ze op internet heeft gezeten) bedragen van 0,09, 0,06, 1,28 enz enz en heeft ze afgelopen zondag, zonder dat ze het weet voor 26.85 verbruikt.....?!?!
De klantenservice zegt gewoon glashard DAT HEEFT ZE WEL GEDAAN!! Pfff vreselijk slecht behandeld, een vreselijk grote mond enz enz
Zou ook graag een klacht indienen!!
Reputatie 2
Badge +4
Beste Sim,

Welkom op het Simyo forum!
Klachten worden doorgaans per e-mail afgehandeld (klantenservice@simyo.nl). Dit komt omdat wij een online bedrijf zijn en omdat we per e-mail sneller kunnen reageren. Indien je per post een klacht wil indienen is dit uiteraard wel mogelijk, je kunt in dit geval een brief sturen naar:
Postbus 58800
1040 JA Amsterdam

Als de brief is behandeld door de betreffende afdeling zul je per e-mail hierover bericht ontvangen.

Groetjes,

Manisha
Badge
@ Manisha:

Zo te horen komt mijn klacht op exact dezelfde afdeling terecht. Hier heb ik dus helemaal niets aan. Ik wil dat mijn probleem opgelost wordt en de door mij voorgestelde oplossing opgevolgd wordt. Niets meer, niets minder.

Overigens vind ik de manier van schrijven van de online klantenservice erg slecht. In plaats van het denken in oplossingen, worden mijn argumenten weerlegt. Op een manier alsof er een discussie gevoerd wordt. Dit valt mij dan ook erg tegen van Simyo. Ik heb dan ook erg veel spijt van mijn overstap naar Simyo. Mijn vorige provider (Vodafone) is veel klantgerichter en denkt ook veel oplossingsgerichter. Het stoort mij erg dat de manier van werken van Simyo erg afwijkt van de concurrent. Niet alleen op het gebied van klachtenafhandeling, maar ook de activering van bundels etc.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Sim,

Je kunt je klacht ook per privé bericht naar mij toe sturen. Misschien dat ik je verder kan helpen.

Groetjes,

Alex
Ik heb een ENORME klacht. Elke x krijg in incasso brieven terwijl den ota allang is voldaan! Al meerder malen betal overzichten toegemaild krijg ik zelfs een mail dat alles is opgelost en simyo moeite heeft als het niet via automatische incasso gaat om de betalingen te verwerken( al heel raar) dan komt toch weer het incasso bureau. Die mail ik vervolgens de klacht en de mail dat het is opgelost met de betalingen. Dan denk alles is opgelost. Ben ik vanmiddag zomaar afgelsoten terwijl ik niks achterstalligs heb !! Ik ben echt verbijsterd



Ik hoop dat dit met spoed wordt opgelost!
Reputatie 2
Badge +4
Beste Summer,

Welkom op het Simyo forum!
Uit ons systeem kunnen we opmaken dat je inderdaad een aantal facturen handmatig hebt betaald, deze betalingen zijn reeds verwerkt. De facturen van oktober 2011, januari 2012 en maart 2012 staan echter nog open. Deze vorderingen zijn ook inmiddels overgedragen aan IM Nederland, wij raden u aan om met IM Nederland contact op te nemen voor meer informatie. Als de openstaande vorderingen zijn voldaan kunnen wij de aansluiting deblokkeren.

Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Manisha

Reageer