Beantwoord

klacht

• 25 januari 2013
  • 4 reacties
  • 631 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Waar kan ik het beste een klacht indienen?
Ik ben nu nog steeds met simyo aan de lijn. Ik sta al meer dan een uur in de wacht en ik hoor jullie personeel gewoon op de achtergrond praten over de borrel die ze zo gaan houden, alleen maar lachen, zo te horen werkt niemand meer nu. Waarom ben ik dan nog aan de telefoon? Het meisje waarmee ik belde zegt gewoon terwijl ik aan de telefoon ben dat ik heb opgehangen terwijl ik er nog steeds ben. Nu hoor ik dat het hele personeel is weggegaan. Ik wacht een uur, terwijl ik nog andere zaken te doen heb en dan laten ze mij zitten. Mooi is dat!
icon

Beste antwoord door Alex 29 januari 2013, 11:30

Hoi Amber,

Dit is natuurlijk erg vervelend. Het lijkt er op dat er iets is mis gegaan met de verbinding. Zeker omdat je aangeeft dat de dame van de telefonische klantenservice jou niet kon horen.

Je kunt in ieder geval je vraag/klacht hier kwijt als je wilt. Dan zal ik deze behandelen. Je mag ook een email sturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]

Groetjes,

Alex
Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Heb je het opgenomen?
Lijkt me hillarisch om terug te horen!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Amber,

Dit is natuurlijk erg vervelend. Het lijkt er op dat er iets is mis gegaan met de verbinding. Zeker omdat je aangeeft dat de dame van de telefonische klantenservice jou niet kon horen.

Je kunt in ieder geval je vraag/klacht hier kwijt als je wilt. Dan zal ik deze behandelen. Je mag ook een email sturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]

Groetjes,

Alex

Ik raad Simyo absoluut niet aan nadat ik mijn abonnement bij Simyo had opgezegd kreeg ik ineens een rekening van 6 maanden geleden van Over de €200

Nadat ik hierover gebeld gemaild en gechat had bleek het te gaan over mijn internet verbruik wat heel raar was Aangezien ik in die maand op vakantie was en mijn mobiele telefoon niet mee had.

Ze vertelde me toen dat het kon zijn dat mijn wi-fi weg viel en mijn normale internet verbruik in was gegaan ook dit kan niet zo zijn aangezien ik er altijd op laat dat ik op de WiFi zit mijn wi-fi thuis werkt prima en mijn gezin heeft daar nooit last van gehad.

Wat het verhaal nog gekker maakt is dat precies dit ook bij mijn man gebeurde toen hij zijn abonnement bij Simyo opgezegd heeft.

Daarbij komt dat ik geregeld moet bellen dat de rekening niet klopte en werd het ineens veranderd nu ik weg ga kan dit ineens niet hier ga ik uiteraard verder mee maar hoop dat ik mensen Hiermee kan waarschuwen

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Angela2801

Welkom op ons forum!  :blush:

Ik heb even gekeken naar je oude facturen en in juli heb je inderdaad veel kosten gemaakt voor het gebruik van mobiel internet. 

Wij registreren je verbruik rechtstreeks vanaf je simkaart, dat is niet iets wat we kunnen verzinnen. Het is voor ons alleen niet mogelijk om te achterhalen waar de MB's aan verbruikt zijn in verband met Europese regelgeving. Maar dat jij je toestel niet bij je hebt betekent nog niet dat er geen verbruik plaatsvindt. 

Op het moment dat je internetbundel volledig verbruikt is krijg je van ons altijd een waarschuwing per sms. Als jij je telefoon niet meeneemt dan kan ik me voorstellen dat je die mist. Maar dat betekent niet dat de in rekening gebrachte kosten onterecht zijn. 

Uit coulance zijn we jullie in het verleden wel eens tegemoetgekomen (omdat we het zielig vonden voor jullie, niet omdat wij fout zaten), maar dat gaan we niet meer doen. Jij en je man hebben allebei een aantal openstaande facturen die nog betaald moeten worden. Heb je onze e-mails daarover niet ontvangen? :cowboy:

Overigens heb je je abonnement pas opgezegd in oktober, terwijl deze factuur van juli begin augustus is opgemaakt. 

Heb je hier nog vragen over? :relaxed:

Groetjes, 
Bas

Reageer