.

Klacht

  • 27 January 2012
  • 6 reacties
  • 1019 Bekeken

Badge +3
Oké dames en heren! Wanneer de andere mensen een topic openen krijgen ze meteen antwoord maar wanneer ik open dan krijg ik geen antwoord (sinds nu) en al waren alle simyo personeel actief! Dan nog geven ze geen antwoord?

Word er een beetje zat van...

Alsof ik topics open met scheldwoorden erin..... O__o

En natuurlijk is het niet zo dat ik binnen paar minuten antwoord moet krijgen maar om nou dagen te wachten word me te gek hoor,

6 reacties

Simyo zegt dat je alleen betaalt als je contact hebt met een ander toestel.

Dit is absoluut gelogen. Ik heb het speciaal enkele keren uitgeprobeerd met mijn eigen twee toestellen met een simyo prepaid kaart.

Ik bel naar het andere toestel, laat 3 keer overgaan en verbreek. Blijkt toch iedere keer 11 cent afgeschreven te worden. Ik heb zogenaamd 4 sec. gebeld.

Pure oplichterij.
Badge +3
Ik hoor echt opeens veel slechte reacties!?

Wat kan ik nu nog doen? En is de internet wel echt betrouwbaar van simyo? En ik hoop dan dat de bundel niet te snel leeg word...

Edit@ of anders ga ik wel testen hoe die internet me bevalt (das pas binnenkort) en als het me bevalt dan blijf ik 🙂 en dan meld ik dat hier ook, maar echt vertrouwen heb ik er niet Meer over van simyo internet,

Maar ondanks dat is de bellen en sms'en helemaal prima! 😉
Badge +3
Jthewissen@

OMG........wanneer ik ook 4 seconden bel dan gaat er ook 11 cent weg !

En dan gaat de klantenservice van email liegen dat het zogenaamde startkosten zijn?

Maar eigenlijk zou de starttarief dan 10 cent moeten zijn maar er is gewoon 11 cent weggegaan,

Geen wonder dat me seconde facturatie 1 cent meer is......
Reputatie 7
Badge +9
Als je daadwerkelijk 4 seconde zou bellen heb je 10 cent starttarief.

Vervolgens ga je per second betalen: een zeshonderdste euro per second (1/600ste euro ~= 0,00166 euro). Vier maal een zeshonderdste euro is een honderdvijftigste euro (4*1/600 = 1/150 ~= 0,00667 euro). Dat zal afgerond worden op centen wat betekent dat je één cent moet betalen voor die vier seconde. tien cent plus éne cent is elf cent.

Dat gedeelte klopt. Echter als je met niemand contact gekregen heb, zou je niets hoeven te betalen. Het gesprek is immers niet gestart.

Ik weet zelf ook wel dat het afterhalen van bijvoorbeeld gespreksduur soms gewoon gokken is, maar achterhalen of iemand echt contact heeft zou goed geregeld moeten zijn vind ik. Zelf heb ik nog niet ondervonden dat een gesprek in rekening werd gebruikt waarbij de andere partij niet geantwoord heeft.
Badge +3
Maar dat betekend dat mijn facturatie dus verplicht 1 cent meer moet en ik reken de Voicemail niet bij he en dat is wat het nou niet echt eerlijk maakt !

Maar wel bedankt voor je antwoord groentjuh!!

Maar die internet baart me echt zorgen want het schijnt dat 64 kbps snelheid veels te sloom is, en bovendien zou het lang duren voordat je een YouTube filmpje te pakken krijgt ;S
Badge +3
Maar als het toch te sloom is dan stap ik over naar KPN prepaid of Vodafone prepaid,

Daar hebben ze wel temminste snellere internet, maar zoals ik al zei: ik moet het uiteraard nog binnenkort eerst checken,

Maar de slechte reacties die ik lees word ik niet vrolijker van..... 😑

Reageer