.

Beantwoord

Kan niet inloggen op Mijn Simyo app

  • 1 May 2014
  • 5 reacties
  • 1075 Bekeken

Hallo,

De Mijn Simyo app op mijn iphone werkt geweldig voor mij, maar niet voor mijn zoon. Toch zijn het allebei sim-only abonnementen en ik kan nergens vinden waarom inloggen in de app bij mijn zoon niet zou werken. Melding: "Je 06-nummer of wachtwoord is onjuist." Dat klopt niet, want ten eerste werkt die combinatie wel op de Simyo website, en ten tweede kopieer en plak ik het wachtwoord uit Keepass, dus typefouten kunnen we uitsluiten.

Enig idee?
icon

Beste antwoord door Alex 2 May 2014, 13:35

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge
Erg vreemd. Probeer de gegevens van je zoon eens in jouw simyo app. Werkt het dan wel? Zou toch adviseren om het ww te typen ipv kopieren. 
Hallo,

De Mijn Simyo app op mijn iphone werkt geweldig voor mij, maar niet voor mijn zoon. Toch zijn het allebei sim-only abonnementen en ik kan nergens vinden waarom inloggen in de app bij mijn zoon niet zou werken. Melding: "Je 06-nummer of wachtwoord is onjuist." Dat klopt niet, want ten eerste werkt die combinatie wel op de Simyo website, en ten tweede kopieer en plak ik het wachtwoord uit Keepass, dus typefouten kunnen we uitsluiten.

Enig idee?


Volgens mij kun je maar 1 nummer gebruiken op de simyo app op 1 telefoon.
Dus ff een vraag.
Probeerde je 2 nummers op 1 telefoon?

En anders probeer app verwijderen en opnieuw installeren. (op telefoon van zoon)

Groet,
Friesian
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum MartijnW,

Dat is inderdaad een vreemde situatie :S. De suggestie van Johndoe is een goede. Maar wat ook zeker het proberen waard is, is om het wachtwoord van je zoon even te wijzigen naar een simpel wachtwoord (liefst zonder cijfers). Kan je dan eens kijken of het werkt?

Jullie gebruiken dezelfde versie van de app toch?

@Friesian. Je kunt uitloggen en dan met een ander telefoonnummer alsnog inloggen, dus dat zou niet mogen uitmaken.

Groetjes,

Alex
Hoi Friesian en Alex,

Ik probeerde in te loggen met mijn gegevens en die van mijn zoon, zowel op mijn iphone als die van hem. Ik heb op verzoek van Alex het wachtwoord van mijn zoon gewijzigd naar een simpel wachtwoord en... het werkt!

Zoals dat soms gaat, laat ik de logica hierin los. Bedankt beiden voor jullie moeite, erg fijn.

Goed weekend,
Martijn
Reputatie 5
Badge +11
Hi MartijnW, dank je voor je terugkoppeling :)
Gelukkig werkt het!

Reageer