.

Beantwoord

Kan niet inloggen op de Simyo app

  • 26 May 2013
  • 6 reacties
  • 631 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb de Simyo app geinstalleerd, wanneer ik probeer in te loggen met mijn mobiele nummer en wacht woord krijg ik de boodschap dat het nummer of wachtwoord niet correct zijn, dit terwijl ik zeker weet dat alles goed is ingevuld. Wat is hiervan de reden?
icon

Beste antwoord door Natascha 27 May 2013, 11:57

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
Er zijn/waren werkzaamheden aan Mijn Simyo afgelopen nacht. Misschien zijn die nog niet helemaal afgerond?
De nieuwe simyo app heeft een paar dagen goed gewerkt, tot gisteren. Nu geeft hij aan dat er geen verbinding tot stand kan worden gebracht met de server. Zijn er soms problemen met de app? Mijn inlog code is goed want twee dagen geleden moest ik tot vervelens toe na 4 dagen gebruik weer verplicht opnieuw inloggen.
Werkte de eerste paar dagen naar behoren, werd alleen een beetje laat geactualiseerd. Daarna dezelfde inlogproblemen met de nieuwe simyo app. Krijg telkens de melding dat er geen communicatie is met de server en dat 06nr en wachtwoord niet kloppen. Na 5 pogingen word je er voor 10 minuten uitgegooid. Ook op de website kun je nu je actuele verbruik niet meer inzien. Kortom je bent nu helemaal aan de goden overgeleverd. Baal hier gigantisch van en heb geen zin om buiten mijn bundel te verbruiken. Iemand nog een tip voor een app die wèl werkt?
Ik heb geen oplossing, maar heb wel hetzelfde probleem.
begin deze week heb ik de app geinstalleerd op mijn tablet voor test en het werkte goed.
zojuist geprobeerd de app te installeren op de smartphone van mijn vrouw en ik kreeg ook allerlei wachtwoord fouten.

wachtwoord laten resetten en hiermee ingelogd op de mijn simyo website en dat gaat prima.
maar de app lukt nog steeds niet.

de app op mijn tablet krijg ik ook niet meer werkend op mijn tablet na bovenstaande acties.
Reputatie 7
Badge +9
Iemand nog een tip voor een app die wèl werkt?

Helaas werken andere apps ook niet, om dezelfde reden. 
Probeer, als je in je Mijn Simyo bent, eens op de F5 knop te drukken om je gegevens getoond te krijgen.  
Een andere browser wil ook wel eens helpen.

Met Chrome heb ik op mijn iPad en laptop geen problemen met zichtbaarheid van de gegevens, 

Laten we aannemen dat Simyo dit vervelende probleem snel onder controle krijgt.
Badge +6
Hoi Allemaal,

Welkom op het forum HansK, WvD10, JdW & Bigsin.

Momenteel is de app van Simyo voor Anroid gebruikers offline. Wij werken er aan de app zo snel mogelijk weer online te krijgen.
Onze excuses voor het ongemak.

Reageer