.

Beantwoord

Kan ik Privéberichten wissen?

  • 28 June 2015
  • 6 reacties
  • 272 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Is er een mogelijkheid om Privéberichten te wissen, oftewel mijn inbox leeg te maken? Niet dat ik duizenden berichten in mijn inbox heb, maar ik ben toch benieuwd of dit kan.
icon

Beste antwoord door Ray 29 June 2015, 10:58

Bekijk originele reactie

6 reacties

Volgens mij kunnen we dat zelf niet.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Scotsman,

Goede vraag. Hier had ik nog niet naar gekeken/over nagedacht. Maar ik kom er inderdaad achter dat dit niet mogelijk is. Wel vreemd eigenlijk. We gaan eens kijken of we daar iets aan kunnen doen! Mocht je toch willen dat we je inbox schoonvegen, laat het me dan weten 🙂.

Groetjes, Tiury
Zou wel handig zijn om je eigen prive box te kunnen beheren.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Scotsman,

Goede vraag. Hier had ik nog niet naar gekeken/over nagedacht. Maar ik kom er inderdaad achter dat dit niet mogelijk is. Wel vreemd eigenlijk. We gaan eens kijken of we daar iets aan kunnen doen! Mocht je toch willen dat we je inbox schoonvegen, laat het me dan weten 🙂.

Groetjes, Tiury


Bedankt. Ik heb momenteel ruim anderhalf miljoen berichten in mijn inbox (ja dat krijg je als je je als uiterst behulpzame Simyaan opstelt, dan weten ze je te vinden) 😛 😛 😛 Maar zolang de Simyo server die het forum runt niet uit zijn voegen dreigt te barsten hierdoor, laat het voorlopig maar zo...
Volgens mij kon je bij het oude forum wel priveberichten verwijderen... Of maakt het paerdjuh nu een denkfoutje.
Je weet wel Scotsman... a big mistake !🆒

Ik zal de gedachte maar hier plaatsen, anders komt er bij jou inbox een aardverschuiving...:P:D
Reputatie 7
Badge +9
Ik meen me inderdaad te herinneren dat je bij het oude forum berichten kon verwijderen.

Reageer