.

Beantwoord

Kan ik nog in de top 500 van de Vriendendeal?

  • 26 May 2015
  • 3 reacties
  • 875 Bekeken

Badge
Beste Ernst,

Na een paar keer heen en weer gemaild te hebben met Kim heb ik toch nog geen antwoord gehad op mn vraag en ik hoop dat jij me hiermee wil helpen.

Afgelopen december ben ik geëindigd in de top 5 van de Simyo top 500. De voorwaarden schreven toen voor dat je 2 maanden uitgesloten zou zijn voor de top500.

Maar nu blijkt dat ik deze maand (lees 5 maanden verder) ondanks een verkoop in via mijn Simyo shop nog steeds niet mee ding naar de top 5.

De nieuwe voorwaarden die op 26 januari in zijn gegaan geven aan dat je 6 maanden uitgesloten bent van een top500 plek. Het lijkt wel op het systeem denkt dat ik ook 6 maanden moet wachten terwijl ik in de top5 stond vorig jaar december waar de oude voorwaarden nog actief waren

Alvast bedankt voor je reactie.

Gr,
Martijn
icon

Beste antwoord door Ali 27 May 2015, 17:24

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi mavazinet,

Leuk je weer op het forum te zien

Ik zag dat Kim bezig was met het beantwoorden van je e-mail, maar is helaas niet eraan toegekomen.

De voorwaarden van de VriendendealShop zijn eind januari inderdaad veranderd om meer klanten de gelegenheid geven om in de Top 500 te komen. Helaas is het enige nadeel van die regel dat je als oud Top 5'er ook die 6 maanden hoort af te wachten.

Ik heb de kwestie voor je nagevraagd, maar het is helaas niet mogelijk om hiervan af te wijken 😞 Voor jou is dus na juli weer mogelijk om in de Top 500 te komen.

Veel succes met Shop in de komende maanden.
Badge
Hi Ali,

Helaas..

In ieder geval bedankt voor je reactie :)

Gr,
Martijn
Badge +8
Graag gedaan hoor, Martijn 🙂
Tot ziens op het forum!

Groetjes, Charlene

Reageer