.

Beantwoord

Kan ik mijn forumnaam veranderen?


Badge
Waar kan ik mijn naam van het forum veranderen?
icon

Beste antwoord door Ernst 4 May 2015, 10:21

Bekijk originele reactie

15 reacties

Kort maar krachtig! Jij Nergens. Alleen een almachtige moderator kan dat mirakel verrichten..:D
Reputatie 7
........:P;)
Badge
Moderator where are you?!!
Reputatie 7
Badge +9
almachtige moderator

Allemachtig nog an toe...:P

Moderator where are you?!!

...even wachten tot morgen, het is de dag des Heeren. 😉
Reputatie 7
Badge +9
Moderator where are you?!!
Ik vind jouw forum naam best wel aardig. Forumnamen zeggen vaak iets over de persoon die deze naam heeft aangenomen (kijk naar mijzelf)... Hoewel er blijven altijd mysteries, wat moeten we nu bijvoorbeeld van de leon denken? Zou dat een nazaat zijn van Juan Ponce de León (http://nl.wikipedia.org/wiki/Juan_Ponce_de_León)? Friesian is makkelijk, dat is een Fries peerd.
Badge
Haha scotsman,

Als iedereen je miertje noemt vind je het niet geweldig meer hoor haha :P

Wat betekent miertje dan volgens jou? :?
Reputatie 7
Badge +9
wat moeten we nu bijvoorbeeld van de leon denken? Zou dat een nazaat zijn van Juan Ponce de León?

Yep...dat 🆒 enne.....de Leon klinkt beter dan een Leon of het Leon....vandaar. 😛
Geachte almachtige moderator.

Mijn advies aan jou, voldoe a.u.b. de wens van miertje.
Doet u dat niet, vrees ik het allerergste:P:D:D

Ennuh allmighty,
Who are you? :?:D
wat moeten we nu bijvoorbeeld van de leon denken? Zou dat een nazaat zijn van Juan Ponce de León?

Yep...dat 🆒 enne.....de Leon klinkt beter dan een Leon of het Leon....vandaar. :P

Wa zal ik zegguh? Ons Leonneke heeft gelijk. :D:)
Reputatie 5
Badge +11
Hoi miertje, hier dan de moderator!

Alleen ben ik niet zo almachtig als sommige medeforummers je willen laten geloven. Ik weet bijvoorbeeld niet hoe je dan wél wilt heten hier bij ons ;)

Laat je me dit weten? Dan pas ik het aan voor je.

Oja, welkom op het forum! En ik heb je topic even verplaatst naar het subforum Over Simyo, dat vind ik iets overzichtelijker.
Hoi miertje, hier dan de moderator!

Alleen ben ik niet zo almachtig als sommige medeforummers je willen laten geloven.

Je doet jezelf tekort Ernst, echt woar

V.
Waar kan ik mijn naam van het forum veranderen?
A.
Kort maar krachtig! Jij nergens. Alleen een almachtige moderator kan dat mirakel verrichten.

Over mirakel gesproken, lees de vraag van TS nog eens.:@:?:8
Ik krijg heel sterk de indruk dat je 2 mirakels wilt verrichten.
Badge
Hoi Ernst, zou mijn naam ook Miran kunnen worden? Dat is namelijk mijn bijnaam 😉 ik hoor het wel!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Miran_01,

Ik heb het direct voor je aangepast. Echter was de forumnaam Miran al bezet.
Dus ik ben een beetje creatief geweest;) Vanaf nu zullen we je overal Miran_01 noemen:D
Badge
Dank je wel Ruud!! Ben er blij mee 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Dat is goed om te horen! 😉

Reageer