.

Beantwoord

Kan ik kiezen welke badge wordt getoond in mijn avatar?

  • 20 September 2017
  • 14 reacties
  • 467 Bekeken

Reputatie 7
Sinds het nieuwe forum online is, worden niet meer alle behaalde badges getoond, maar nog maar eentje. Dit is helemaal geen enkel probleem, maar kan ik ook kiezen welke daar wordt getoond? Want nu lijkt het er op alsof ik een Android gebruiker ben. Ik heb nog steeds wel Android kennis, maar vrouw heeft tenslotte nog steeds een Android telefoon net als mijn schoonouders, maar ik zelf ben echt wel een iOS gebruiker. Dus, kan ik en hoe kan ik dit veranderen?
icon

Beste antwoord door Asma 21 September 2017, 12:40

Bekijk originele reactie

14 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi RicoK,

Oeh, ik zie het! Je ziet de Android badge en +10.

Ik weet niet of dit de bedoeling is. Ik zal het even uitzetten bij de makers van het Forum. Zodra ik meer informatie heb (en weet of je de badge kunt kiezen) laat ik jou dit weten. Goed?

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
@Asma Fijn. Bedankt. Ik hoop op een spoedige reactie.
@RicoK Ruilen? Ik heb de Apple :D

@Asma is bliksem 😂
Reputatie 7
@Ray Ja, maar jij bent ook echt van alle markten thuis he. 😄
Oja, ik heb ze allemaal..😇 Zou leuker zijn als ze dan random zijn. 😃
@RicoK je mag die van mij er ook allemaal bij hebben, heb er zo te zien heul errug veul...
😂 😂 🤣
Reputatie 6
Badge +7
Hoi RicoK,

Ik houd je op de hoogte!

@ Ray, I'm on fire. 🤣

@ Ray, I'm on fire. 🤣

Dames en heren. Ik wil U vriendelijk verzoeken het gebouw te verlaten via de nooduitgangen welke zich links en rechts achter in de zaal bevinden. 112 is gebeld en de brandweer zal spoedig arriveren om Asma te blussen.
😂 😂 😜
Of zou ze dit bedoelen? 🤔 😎

😂 🤣
Reputatie 6
Badge +7
Haha! 😂
Reputatie 7
Even uit nieuwsgierigheid, is hierover al iets bekend?
Reputatie 6
Badge +4
Even uit nieuwsgierigheid, is hierover al iets bekend?

Ik ben ook benieuwd RicoK! Ik ga het vragen aan Asma, als ik meer weet dan hoor je het van me, dat zal wel na hemelvaat worden. ;)

Groetjes,
Thomas

Even uit nieuwsgierigheid, is hierover al iets bekend?Ik ben ook benieuwd RicoK! Ik ga het vragen aan Asma, als ik meer weet dan hoor je het van me, dat zal wel na hemelvaat worden. ;)

Groetjes,
Thomas


Hemelvaat.. Is dat de afwas van onze lieve heer? 😂
Reputatie 5
Badge +5
Haha! Hemelvaat is wanneer de afwas dezelfde dag nog is weggewerkt. 😃
Reputatie 6
Badge +4
Hi RicoK,

Zo! Inmiddels ben ik een aantal collega's afgegaan met je vraag. Uiteindelijk heb ik wel antwoord gekregen. De badge die je ziet wordt automatisch gekozen en is niet handmatig in te stellen.

Op de planning (voor lange termijn? :)) staat het plan om de badges eens aan te pakken. Tegen die tijd ga ik ook kijken wat we met het tonen van de badges kunnen doen. Lijkt mij ook leuk als je hem zelf zou kunnen kiezen, of dat hij bijvoorbeeld rouleert. Wat lijkt jullie (nog meer) leuk?

Groetjes,
Thomas

Reageer