.

Beantwoord

Kan ik de tenaamstelling van mijn Simyo aansluiting aanpassen?

  • 18 July 2016
  • 2 reacties
  • 190 Bekeken

Hoi,

De eigenaar van de telefoon is veranderd; is het mogelijk om de naam aan te passen in mijn Simyo?
icon

Beste antwoord door Jihane 18 July 2016, 17:09

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Patricia123,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik heb voor jouw eigen veiligheid zojuist je username aangepast. Zoals je je kunt voorstellen is het niet verstandig om je 06-nummer op een openbaar forum te plaatsen, waar iedereen bij kan 😉 Als je niet tevreden bent met de willekeurige gebruikersnaam die ik jou heb toegewezen kun je mij altijd een privéberichtje sturen. Dan pas ik deze gewoon voor je aan.

Begrijp ik goed dat je de tenaamstelling van je Simyo aansluiting wilt aanpassen? Heb jij iemands telefoonnummer overgenomen, inclusief abonnement? In dat geval is dat zeker mogelijk! Ik zie dat jij een Prepaid aansluiting hebt. In dat geval is het relatief simpel om je naam aan te passen. Als je dit wilt bewerkstelligen is het de bedoeling dat je een e-mail stuurt naar klantenservice@simyo.nl met een identiteitsbewijs van jou én van de vorige houder van de aansluiting. Op deze manier wordt jouw naam aan de aansluiting gekoppeld, samen met je andere persoonsgegevens.

Jij kunt zelf natuurlijk je adresgegevens en e-mailadres en dergelijke aanpassen via Mijn Simyo. Dit doe je door in te loggen op Mijn Simyo en vervolgens te klikken op Instellingen. Je komt dan automatisch terecht op de pagina die alle persoonsgegevens bevat.

Laat je me weten of je er zo uit komt?

@ Friesian: Dankjewel voor je hulp, Friesian!

Groetjes,
Jihane
Hoi 06-nummertjuh.

Al is de eigenaar van de telefoon veranderd daarvoor hoeft de naam niet veranderd te worden. Simyo is een sim only / sim only prepaid provider. Heeft dus geen invloed op naam mijn simyo.

Wel zal het nodig zijn vanwege privacy je gebruikersnaam op het forum te wijzigen. Je 06..... als gebruikersnaam wordt dan ook afgeraden. Een moderator kan dat.

Friesian ut paerdjuh.

Reageer