.

Beantwoord

Kan ik bericht krijgen wanneer mijn belbundel op is?

  • 24 October 2013
  • 3 reacties
  • 8371 Bekeken

Badge
Ik ben al jaren abonnee en tot net tot tevredenheid.
'Net' bekeek ik echter mijn nota en in plaats van de gebruikelijke € 35,- had ik deze keer een nota van € 160,-.
Overbodig te zeggen dat ik hiervan niet erg blij word......

Blijkbaar heb ik buiten mijn bundel van 1200 minuten gebeld?

Is het mogelijk om een berichtje te krijgen, via sms of telefonisc, wanneer mijn bundel is verbruikt.
icon

Beste antwoord door Ernst 25 October 2013, 12:36

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi johndevries,

Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je van zo'n factuur 'niet blij' wordt... Niemand wordt blij van zo'n 'verrassing' denk ik.

Helaas worden er Bij Simyo geen berichten gestuurd wanneer je je belbundel verbruikt hebt. :(
Op Mijn Simyo kun je je verbruik in de gaten houden, en als je de app (iOS en Android) op je smartphone installeert kun je het elk gewenst moment op je mobiel checken.
Badge
Dank je voor je begrip. Daar ga ik iets moois van kopen. Mooi dat er Apps zijn, maar ik heb een windowstoestel, en geen IPhone of Android.

Ik ben nog steeds boos. Altijd € 35 per maand betaald, en belminuten over, en dan nu € 160......

Wil je je klantenservice verbeteren dan zou het een goede start zijn een sms te versturen wanneer de bundel is opgemaakt.
Reputatie 5
Badge +11
Dank je voor je begrip. Daar ga ik iets moois van kopen. Mooi dat er Apps zijn, maar ik heb een windowstoestel, en geen IPhone of Android.

Ik ben nog steeds boos. Altijd € 35 per maand betaald, en belminuten over, en dan nu € 160......

Wil je je klantenservice verbeteren dan zou het een goede start zijn een sms te versturen wanneer de bundel is opgemaakt.


Het is al aangedragen als verbeterpuntje, maar helaas zit ik niet op de stoel van de beslissers 😞

Reageer