.

Jouw avatar/profiel foto in het uitlegfilmpje


Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Hoi allemaal,

We zijn momenteel bezig met een uitleg filmpje voor het forum. Er is een onderdeel waarbij ter sprake komt dat moderators en Simyo bellers andere klanten helpen. Om dit in beeld te brengen laten we verschillende avatars/profielfoto's zien.

Wie vindt het leuk of juist niet leuk als jouw avatar getoond wordt?

Voorbeeld:



Kunnen jullie dit voor dinsdag 23 juni laten weten?

Groetjes,

Alex

12 reacties

Misschien schrikt mijn kop af.. 😃 :P

Nee hoor, laat maar lekker gebeuren 🆒
Reputatie 4
Badge +7
Als ze niet bang zijn verpletterd te worden door een Zuid Afrikaanse neushoorn, wil ik wel meedoen.

As hulle nie bang is verpletter te word deur 'n renoster nie, sal ek aansluit.
Warm groete.

R
Reputatie 7
Badge +9
Mijn blikje bier mag er ook op hoor.
Laat mij maar lekker met mun face van het scherm.
Ik wil het simyo echt nie aandoen dat iedereen het bij het zien van mijn lelijke snuiturt het keihard op een rennen zet in paniek.

:P:D:D
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga het doorgeven. Leuk dat we van een aantal van jullie de avatar mogen gebruiken.

We gaan deze week weer verder aan de slag met het filmpje.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Laat mij maar lekker met mun face van het scherm.
Ik wil het simyo echt nie aandoen dat iedereen het bij het zien van mijn lelijke snuiturt het keihard op een rennen zet in paniek.

:P:D:D


Een paardenhoofdstel dan i.p.v. je gezicht? :D

@Alex, hoe staat het met het filmpje?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Frans,

Het filmpje wordt inmiddels meegestuurd in de bevestigingsmail nadat je je geregistreerd hebt op het forum. Daarnaast zijn we druk bezig om een mooi plekje voor op de voorpagina van het forum te vinden voor het filmpje. Het is een interactief filmpje waardoor je het niet via Youtube kunt uploaden. Daarom neemt het plaatsen van het filmpje op het forum meer tijd in beslag.

Groetjes,

Alex
Badge

Hi allemaal new here as hema stops mobil

Simyo sounds good met oa bellen en inet in buitenland (als we weer mogen)

Om het nog mooier te krijgen: hoe krijg ik mn eigen fototje in mn avatar? Sorry! Al gepiept.

Yipster 

Badge

Kijk nou staat mn fototje hier in het forum avatar maar nog niet in de simyo app.

Kan ik daar ook mn fototje boven mn naam? 

Zekers @Yipster 

Nadat je bent ingelogd in de app. Onder tabblad instellingen, profiel bovenin de afbeelding aanklikken voor je profielfoto.

*Edit*

Leest het voor jou gemakkelijker in Bold? 

Reputatie 7
Badge +6

Hi Yipster, 

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Leuk dat je een profielfoto hebt ingesteld. Is het met de tip van Friesian inmiddels gelukt deze ook in te stellen op de app? 

 

Ik hoor graag of het is gelukt, of dat we je bij dit nog kunnen helpen. 

 

Bedankt Friesian!

 

Groetjes,

Tessanne 

Badge

Hi Yipster, 

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Leuk dat je een profielfoto hebt ingesteld. Is het met de tip van Friesian inmiddels gelukt deze ook in te stellen op de app? 

 

Ik hoor graag of het is gelukt, of dat we je bij dit nog kunnen helpen. 

 

Bedankt Friesian!

 

Groetjes,

Tessanne 

Excuus dat reply paar dagen later is en ja ook avatar in app zetten eigenlijk simpel (als je weet hoe :-) dus dank allemaal en Symyo lijkt me goed te bevallen. 

Reageer