.

Beantwoord

jij bent de baas

  • 19 December 2013
  • 7 reacties
  • 1153 Bekeken

bel net met de klanten service over mogelijk maken voor debloceren van de 0909 nummers.
krijg als antwoord dat dat niet mogelijk is.

waar halen ze het lef van daan om voor mij te bepalen wat ik mag bellen en wat niet
de slogan die ze voeren is "Jij bent de baas, Simyo is de only provider waar jij volledig in controle bent "
Hoezo volledig , zij bepalen met wie ik mag bellen ,of te wel een oplossing door bellen voor een prijspuzzel word mij ontnomen omdat simyo wel even bepaald of ik kan bellen ja of nee. ik denk dat ik zelf wel kan bepalen of dit te duur is of niet en ik heb al genoeg regeltjes opgelegt hier in nederland en nu ook nog voor het bellen.
een boze klant die er zeker over denk om over te stappen naar een ander.
daar kom nog bij dat ik een prepayd abbonnement heb dus de kosten zijn voor mijn eigen risico en niet voor de provider.
icon

Beste antwoord door Ernst 20 December 2013, 13:37

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Nee je begrijpt het verkeerd: de klant (d.w.z. jij en ik) is toch echt de baas want die bepaalt welke provider hij kiest. Elke provider biedt iets anders en de baas beslist welk aanbod hem het beste past.

Voor wat de regeltjes in Nederland betreft: ben ik volledig mee eens, mijn advies is doe net als ik gedaan heb jaren geleden en ga emigreren...! ;)
Badge +4
Ik vind het niet handig om je 06 nummer als inlognaam te kiezen

Met een prepaid kaart naar 0909 nummers bellen is bij meer providers niet mogelijk hoor.

groetjes Karin
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Broos57, welkom op het Simyo forum.

In de diensten die wij als provider aanbieden, ben je als klant volledig de baas. Je kunt elke maand je bundels aanpassen, internet aan of uit zetten, noem maar op.
Er zijn, zoals je zelf als stelt, inderdaad ook dingen die je níet kunt bepalen bij Simyo. En dat is gebruik maken van diensten die we simpelweg niet aanbieden.

Ik vind het jammer als dit je doet besluiten om over te stappen naar een andere provider, maar als je dat écht doet; check dan wel eerst even of je daar wél naar 0906 en 0906 nummer kunt bellen.


Scotsman en kvbilsem: Dank voor het meedenken!
Reputatie 5
Badge +11
Ik vind het niet handig om je 06 nummer als inlognaam te kiezen

Met een prepaid kaart naar 0909 nummers bellen is bij meer providers niet mogelijk hoor.

groetjes Karin


[ik heb z'n forumnaam al aangepast ;)]
Badge
Sorry hoor... maar wat een onzin regel... straks gaan jullie ook nog bepalen welke websites ik wel en niet mag bezoeken via simyo mobiel...

Je kan nu dus niet meedoen met de Radio538 Brazilie quiz....Mag dit überhaupt wel volgens de netneutraliteit regels?? Ik betaal er toch gewoon voor?

En een alternatief kan Telfort zijn... zelfde kpn kwaliteit en iig geen telefoon censuur. ..
Reputatie 7
Badge +9
Netneutraliteit gaat over data/internet en niet over bellen en SMSen.

Ik denk niet dat Simyo zich zal gaan bemoeien met welke websites je wel en niet kan bekijken (tenzij de rechter daar wat over zegt!)

Helaas is Telfort dan wel weer 0,05 euro per minuut duurder dan Simyo...
Reputatie 6
Badge +10
Sorry hoor... maar wat een onzin regel... straks gaan jullie ook nog bepalen welke websites ik wel en niet mag bezoeken via simyo mobiel...

Je kan nu dus niet meedoen met de Radio538 Brazilie quiz....Mag dit überhaupt wel volgens de netneutraliteit regels?? Ik betaal er toch gewoon voor?


Hoi Prosperot,

Ik begrijp dat het vervelend is dat je niet mee kunt doen aan belspelletjes en win acties. Maar dit is uiteindelijk de reden dat Simyo heeft besloten om die dienst uit te schakelen. In veel gevallen dacht de klant ook "ik betaal er toch voor?" totdat ze de rekening zagen. Dit past helaas niet bij een budget provider. :(

Je begrijpt zelf natuurlijk ook wel dat we dit niet doen om je te pesten of om je te censureren. Dus het idee dat we je internetverbruik gaan beperken o.i.d is natuurlijk ver gezocht 🙂

Toch hoop ik dat je nog een vaste telefoonlijn hebt, zodat je alsnog mee kunt doen aan je Radio538 Brazilie quiz;)

Reageer