.

Beantwoord

Is het mogelijk om mijn User ID te veranderen?

  • 19 January 2018
  • 5 reacties
  • 268 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Ik ben user id: 1487, maar wil graag een user id met eindigend met een 0!

Waarom wil ik dat?
Ik wil graag dat mijn "G" van de avatar in het groen staat. Bij alle gebruikers zonder avatar met een user id, die eindigd op 0, staat de eerste letter van de gebruikersnaam in het groen! Dat is gezien mij gebruikersnaam veel toepasselijker dat het geel wat gebruikers met een user id, die eindigd op 7, oplevert.😁

Natuurlijk zou ook geel met groen gewisseld worden!

Oordeel zelf! Dat staat toch beter?



Natuurlijk zou ik ook gewoon een groene avatar met de letter "G" erin kunnen maken en die uploaden, maar dat is minder een omweg/leuk om te vragen! 🀣

Overigens wel lekker kleurrijk, die nieuwe standaard avatars!
icon

Beste antwoord door Niels 23 January 2018, 13:08

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi Groentjuh,

Ik snap heel goed dat je jouw avatar in het groen wilt hebben 😉 Helaas kunnen wij niet zomaar je User ID aanpassen. Je zou natuurlijk een avatar kunnen uploaden, of de gele variant gebruiken. In ieder geval heb ik hier een groene G voor je, die je uiteraard mag gebruiken 🙂



Fijn om te lezen dat je de standaard avatars zo kleurrijk vindt, dat zijn ze zeker!

Bedankt voor jullie reacties, Friesian en Ray.

Groetjes,
Niels
Oja was ik vergeten.. hehe

Dan ga ik nog wel een keer speuren. Thnx 🙂
Reputatie 7
Badge +9
@Ray: Hij was opgevallen, maar "Deze gebruiker kan alleen berichten ontvangen van mensen die hij of zij volgt.". Dan blijft een antwoord uit.

Mijn antwoord zou zijn: Google is koning der veranderingen, dus ik kan het niet met zekerheid zeggen. Meestal staan ze in een van vele berichten/SMS apps van het toestel.

Ik zou dan mijn gebruikersnaam naar "Geeltjuh" moeten wijzigen gezien mijn avatar... Voor Blauwtjuh heb je een user id eindigend op 5 nodig!
Ik dacht al, er is iets anders πŸ˜‚

@Groentjuh a.k.a. 1487, ik had je een privΓ© gestuurd, weet niet of ie is opgevallen πŸ˜‹
Dat wordt w88 tot de 1e die zich Blauwtjuh noemt.πŸ€” of Geeltjuh.πŸ˜‰

Reageer