.

Beantwoord

Is de bestelling van mijn toestel wel goed gegaan?

  • 22 October 2014
  • 3 reacties
  • 471 Bekeken

Badge
Heb net via jullie site een los toestel besteld.

Bij de eerste keer betalen kreeg ik de melding dat dit niet goed was gegaan, met het verzoek dit opnieuw te doen.
De tweede keer ging het wel goed.
Nu zie ik echter in mijn mailbox wel 2 bestellingen terugkomen en 1 factuur. Gaat dit wel goed?
De eerste bestelling zou dan volgens mij geannuleerd moeten worden.

Bestelnummers zijn: #SY-O0054700 en #SY-O0054701. Voor de laatste heb ik ook de factuur ontvangen.
icon

Beste antwoord door Tiury 23 October 2014, 12:30

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi raas22,

Wat leuk dat je een nieuwe telefoon hebt besteld bij Simyo 🙂 Bedankt dat je meteen de ordernummers hebt vermeld! Ik heb meteen gekeken wat de status is van de bestellingen en ik die dat order SY-O0054700 is gecanceld in verband met die mislukte betaling. Hier gebeurt ook verder niets meer mee 🙂

De order SY-O0054701 is wel helemaal goed gegaan en je krijgt deze telefoon z.s.m thuisgestuurd! Laat je me weten als je de telefoon hebt ontvangen? 🙂
Badge
Beste Tiury,

Dank voor je antwoord, dan gooi ik het eerste bestandje idd in de prullenbak.
Ik heb gisteren ook mijn nieuwe telefoon al in ontvangst mogen nemen. 
Bedankt voor de snelle service.

Raas22
Badge +6
Hoi raas22,

Helemaal goed, graag gedaan.

Ben je blij met je nieuwe telefoon? 🙂

Reageer