.

Beantwoord

Inloggen op het Forum probleempje?

  • 18 September 2014
  • 3 reacties
  • 640 Bekeken

Badge
Ik was al weken "blijvend" ingelogd op het forum, ging ik vanmiddag eens kijken in mijn-simyo die vreemd genoeg dezelfde login heeft, daar even rondgekeken en vervolgens uitgelogd. Bleek ik ook uitgelogd te zijn van het forum, klopt dit, zoja kan dat niet losgekoppeld worden?
icon

Beste antwoord door Kim 19 September 2014, 14:29

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hoi PCfreak,

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Over Simyo, zodat we het overzicht op het forum kunnen bewaren.

Mijn Simyo en het forum zijn met elkaar gekoppeld, zodat wij meteen inzicht hebben in welke aansluiting bij welke forumgebruiker hoort, waardoor we onze klanten het beste kunnen helpen :)

Wanneer je inlogt op Mijn Simyo kan je vervolgens inloggen op het forum. Log je uit op Mijn Simyo, dan word je ook automatisch uitgelogd van het forum.

Heb ik hiermee je vraag beantwoord? 🙂
Badge
Hoi PCfreak,

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Over Simyo, zodat we het overzicht op het forum kunnen bewaren.

Mijn Simyo en het forum zijn met elkaar gekoppeld, zodat wij meteen inzicht hebben in welke aansluiting bij welke forumgebruiker hoort, waardoor we onze klanten het beste kunnen helpen :)

Wanneer je inlogt op Mijn Simyo kan je vervolgens inloggen op het forum. Log je uit op Mijn Simyo, dan word je ook automatisch uitgelogd van het forum.

Heb ik hiermee je vraag beantwoord? :)

Jawel, en de combi is wel logisch eigenlijk.
Badge +6
Oké, fijn dat ik het zo duidelijk uit heb weten te leggen! 🙂

Reageer