.

Ik wil iets melden over het topic over stroomverbruik


Badge
Stroomverbuik wordt gemeten in ampere en niet in ampaires!!
Gebruik van juiste spelling geeft meer vertrouwen in kennis 
van zaken

16 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Taalpurist,

Welkom op het Simyo Forum.

Ik denk dat dit beter past op het Essent of Eneco forum. En niet bij een telecom provider.

Denk je ook niet?
Badge
AFMELDEN voor deze ongein
Stroomverbuik wordt gemeten in ampere en niet in ampaires!!
Gebruik van juiste spelling geeft meer vertrouwen in kennis 
van zaken

Goed dat je ons op de hoogte brengt. Bedankt voor je verduidelijking. :p:D 
Niet boos worden hè !  http://www.smilies.paintingfun.nl/S/Slapen/3.gif Wie maakt nooit een fout?
Reputatie 7
AFMELDEN voor deze ongein

Beste taalpurist, dit komt behoorlijk schreeuwerig over. Vanwaar deze houding? Wat is er gebeurd dat je een dergelijke houding aanneemt?

Iemand die zich voor lijkt te doen als een 'purist' zou toch moeten weten dat dit geen juist gebruik is en zeker op een forum ongewenst is.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi taalpurist, welkom op het Simyo forum :)

Ik heb jouw topic even in het subforum Over Simyo gezet, dan blijft het forum lekker overzichtelijk.

Klopt mijn vermoeden dat je reageert op spelfouten in dit topic?
Ik begrijp dat je je als taalpurist zijnde hieraan kan ergeren, maar zolang we begrijpen wat er bedoeld wordt passen we schrijf- en spelfouten niet aan.
Hoi taalpurist, welkom op het Simyo forum :)

Ik heb jouw topic even in het subforum Over Simyo gezet, dan blijft het forum lekker overzichtelijk.

Klopt mijn vermoeden dat je reageert op spelfouten in dit topic?
Ik begrijp dat je je als taalpurist zijnde hieraan kan ergeren, maar zolang we begrijpen wat er bedoeld wordt passen we schrijf- en spelfouten niet aan.

Helemaal mee eens Ernst. We gaan niet lopen zeiken als er een taalfout wordt gemaakt. Het kan zelfs een taalpurist overkomen, zoals te zien is. Er zijn ergere dingen in het leven, je druk maken over zoiets is verspilling van je levenselixer.
Badge +2
Stroomverbuik wordt gemeten in ampere en niet in ampaires!!
Gebruik van juiste spelling geeft meer vertrouwen in kennis 
van zaken

Triest dat iemand daar op reageert, dan ben je toch wel een èchte sneue kneus.
Het meest grappige is eigenlijk nog dat deze "taalpurist" zijn eigen taal niet eens goed beheerst, maar wel een ander de les wil lezen
Speciaal voor de "taalpurist", klik hier-> Splinter en balk
Reputatie 5
Badge +10
Misschien een nieuw abonnement Willem. Een talenbundel?
Badge +2
Misschien een nieuw abonnement Willem. Een talenbundel?

Ach ik erger me een beetje aan dat soort figuren.
Als je een poosje meeloopt op internet dan weet je dat niet iedereen de Nederlandse taal even goed  beheerst, om wat voor reden dan ook.
Het zij zo, maar als iemand dáárom een topic gaat starten is het beter voor "taalpurist" dat hij zijn internetverbinding af gaat sluiten en thuis lekker in de boeken blijft lezen, want als hij voor elke taalfout een topic moet gaan starten vrees ik dat hij tijd te kort komt.
Hoi Willem47 en maikel.twinnie.

Kennen jullie van tv op de zender èèn FC de kampioenen nog? Ik citeer Balthasar Boma; mijn gedacht !:D
Ik kan me zeer goed voorstellen dat er velen zijn die dachten bij Nederlands nieuwe spelling, waar zijn we mee bezig?
Eerst taal geleerd, dictee gehad wie herinnert het zich niet? :)
En wat betreft taal niet alleen Nederlands kan behoorlijk tricky zijn.
Ik weet nog vroeger op de School voor Konsumptieve Beroepen kregen we de eerste keer een overhoring van receptnamen in het Frans, hopeloos...:(
We kregen een herkansing met als tip het goed te doen. Zo gezegd zo gedaan. Alle namen tig keren over geschreven, opgelost !
Badge +2
Ja oké Friesian, begrepen.
Reputatie 3
Badge +7
Wat leuk om je weer zo actief te zien op ons forum Willem47:D

@Friesian Ik sloeg direct even Google erop na;)
Ik weet nog vroeger op de School voor Konsumptieve Beroepen
Heb je ook de reünie bezocht vorig jaar?
Badge +2
Wat leuk om je weer zo actief te zien op ons forum Willem47:D
Ach altijd gezellig hier, vooral die gratis koffie, dat lokt de mensen....:p
Reputatie 3
Badge +7
HAHA
vooral die gratis koffie, dat lokt de mensen....
http://www.sherv.net/cm/emoticons/drink/coffee-drinker-smiley-emoticon.gif


@Friesian Ik sloeg direct even Google erop na;) 
Ik weet nog vroeger op de School voor Konsumptieve Beroepen  

Heb je ook de reünie bezocht vorig jaar?

Nee, -Ruud niet geweest. Is voor mij te lang geleden, kans dat ik dan nog iemand tref die ik ken zal klein zijn.
Sorry dat ik wat later reageer, paerdjuh ff geen zin. Paerdjuh kan erg stug zijn, net als een Shetland po-niet-juh.🆒:p:D
Reputatie 5
Badge +11
Shetland po-niet-juh

:8

Reageer