.

Beantwoord

Ik kan niet inloggen op de mijn Simyo app, wat nu?

  • 3 August 2014
  • 11 reacties
  • 1202 Bekeken

Badge
Ik kan niet inloggen op de mijnsimyo app. Op de laptop kan ik met dezelfde gegevens wel inloggen.
Heb ook al nieuw wachtwoord aangevraagd en deze opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft bestaan.
icon

Beste antwoord door Dries 8 August 2014, 09:39

Bekijk originele reactie

11 reacties

Badge +6
Hoi I. Regelink, welkom op het forum van Simyo!

Helaas kunnen een aantal van onze klanten niet inloggen op de Mijn Simyo app. Onze IT afdeling is hard bezig om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.

Sorry voor het ongemak! 😞
Badge
Het duurt wel erg lang voordat is probleem is opgelost. Kan nu al meer dan een week niet inloggen. Heeft het geen prioriteit? Vind het erg onhandig.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi I. Regelink,

De reden waarom een aantal klanten niet konden inloggen was omdat wij bezig waren onze systemen te updaten. Deze updates zijn al een paar dagen geleden afgerond en je zou gewoon weer moeten kunnen inloggen. Ik wil je daarom vragen om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Dat zou moeten werken.

Laat je ons weten of dit heeft geholpen?
Badge
Ja, het werkt weer.
Bedankt!
Badge +6
Hoi I. Regelink,

Fijn om te horen, dankjewel voor je terugkoppeling! 🙂
Ook in opeens niet meer inloggen via de Mijn Simyo app. Inloggen via de PC werkt wel. De app opnieuw installeren helpt ook niet.
Wat nu te doen?
Badge +6
Hoi Luc70, welkom op het forum van Simyo! :)

Helaas kan momenteel een beperkte groep Simyo prepaid klanten niet inloggen op de Mijn Simyo app.
Zoals hierboven aangegeven is onze IT afdeling hiermee bezig, maar helaas is het nog niet opgelost.

We doen onze best om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen!
Hallo Kim, ik kan nog steeds niet inloggen. :( Is er nog steeds een probleem?
Badge +8
Hoi Luc70,

Ja, dat is helaas nog niet verholpen. Het spijt ons dat je er nog steeds ongemak van hebt.
In dit topic kun je de status bekijken.

Groetjes,
Charlene
Hoi Luc70, Ja, dat is helaas nog niet verholpen. Het spijt ons dat je er nog steeds ongemak van hebt. In dit topic kun je de status bekijken. Groetjes, Charlene


Hij werkt weer!
Gr. Luc
Badge +6
Hoi Luc70,

Top, dankjewel voor de terugkoppeling! 😃

Reageer