.

Beantwoord

Ik kan jullie niet e-mailen. Klopt het dat jullie mailbox vol is?

  • 27 September 2016
  • 6 reacties
  • 469 Bekeken

Badge +1
hi,

ik was aan het mailen met Kevin en Raheela over mijn nieuwe verlenging maar sinds gisteren komen de mailtjes niet meer aan:


- These recipients of your message have been processed by the mail server:
contactformulier@simyo.nl; Failed; 5.2.2 (mailbox full)

Final-Recipient: rfc822;contactformulier@simyo.nl
Action: Failed
Status: 5.2.2 (mailbox full)
Remote-MTA: dns; cpxmbs-msg22.support.local
Diagnostic-Code: smtp; 552 RCPT TO: Mailbox disk quota exceeded


kan iemand mij helpen want nieuwe simkaart is al onderweg:

Hi,

ik heb inderdaad een mail gehad in mijn andere mailbox alleen de link is 24 ur geldig staat er.
Kan ik via mijn simyo nu verlengen of sturen jullie een andere link?

gr billar
icon

Beste antwoord door Ilias 28 September 2016, 12:08

Bekijk originele reactie

6 reacties

Mag ik je verzoeken een andere avatar / plaatje te nemen? Lijkt nu net of je zelf van Simyo bent.

Verlengen doe je via je Mijn Simyo. Wat je mogelijkheden zijn kun je daar dan direct zien.
Badge +1
Hi, Hoe je moet verlengen weet ik. Alleen ik was aaan het mailen met twee medewerkers en nu komt mijn mail niet aan. Dit in verband met specifieke afspraken.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi tahierb,

Wat vervelend dat je een dergelijke melding krijgt. Dat is apart. Kan het zijn dat jouw map van verzonden mails vol zit? Wij ontvangen namelijk gewoon op dagelijkse basis e-mails.

Wat betreft je afspraken met mijn collega's, daar kunnen wij natuurlijk ook vaart achter zetten. Je hebt verzocht om een gratis simkaart en een aanbod voor verlenging per e-mail. Ik begrijp echter uit de e-mails dat je mailadres op Mijn Simyo niet is bijgewerkt. Kun je deze wijzigen, dan kan ik je een nieuw aanbod toesturen. Kloppen de adresgegevens op Mijn Simyo wel? Zo ja, dan stuur ik ook zo snel mogelijk een gratis vervangende simkaart op!

Wat betreft je profielfoto, deze heb ik verwijderd. Het kan namelijk verwarrend zijn voor klanten als ze een logo van Simyo zien. Ze kunnen dan namelijk denken dat het gaat om een moderator van het Simyo Forum. Wellicht dat je een andere leuke foto kunt gebruiken als profielfoto!

Dankjewel voor je hulp, Raytje!

Groetjes,
Ilias
Badge +1
Bedankt voor de uitleg. Mijn juiste adres had ik al aangepast toen ik mailde met Kevin.

Het adres met huisnummer 1 is het juiste, zou graag willen weten of mijn sim onderweg is en zo ja naar welk adres?

anders ligt ie misschien bij mijn oude adres.

gr TB

Hoi tahierb,

Wat vervelend dat je een dergelijke melding krijgt. Dat is apart. Kan het zijn dat jouw map van verzonden mails vol zit? Wij ontvangen namelijk gewoon op dagelijkse basis e-mails.

Wat betreft je afspraken met mijn collega's, daar kunnen wij natuurlijk ook vaart achter zetten. Je hebt verzocht om een gratis simkaart en een aanbod voor verlenging per e-mail. Ik begrijp echter uit de e-mails dat je mailadres op Mijn Simyo niet is bijgewerkt. Kun je deze wijzigen, dan kan ik je een nieuw aanbod toesturen. Kloppen de adresgegevens op Mijn Simyo wel? Zo ja, dan stuur ik ook zo snel mogelijk een gratis vervangende simkaart op!

Wat betreft je profielfoto, deze heb ik verwijderd. Het kan namelijk verwarrend zijn voor klanten als ze een logo van Simyo zien. Ze kunnen dan namelijk denken dat het gaat om een moderator van het Simyo Forum. Wellicht dat je een andere leuke foto kunt gebruiken als profielfoto!

Dankjewel voor je hulp, Raytje!

Groetjes,
Ilias
Badge +1
kan gesloten worden opgelost!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Tahierb,

Wat fijn dat het intussen is opgelost! 🙂 Alles dus toch op het juiste adres aangekomen?

Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag.

Groetjes,
Jihane

Reageer