.

Beantwoord

Ik heb mijn telefoon uit de Telefoonshop retour gestuurd, wat nu?

  • 15 July 2014
  • 4 reacties
  • 828 Bekeken

Afgelopen week is bij mij een samsung galaxy core geleverd, toen ik het doosje open maakte zag ik tot mijn schrik dat het achterklepje een scheurtje had. Na enkele keren bellen naar de klantenservice bleek er niets anders op te zitten om de telefoon terug te sturen. Na nog enkele keren bellen had ik ook de infomatie om dit te doen. Afgelopen woensdag is de telefoon weer bij jullie bezorgd ik heb echter geen enkele reactie ontvangen en zou graag willen weten wat de stand van zaken is. 

Met vriendelijke groeten, 

Martine de la Haye
icon

Beste antwoord door Kim 16 July 2014, 13:32

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +6
Hoi Martinedlh, welkom op het forum van Simyo!

Heel begrijpelijk dat je wil weten wat de stand van zaken is met betrekking tot het retour sturen van je telefoon.

Ik ga dit voor je uitzoeken en laat het je meteen weten zodra ik meer weet! 🙂
Badge +6
Hoi Martinedlh,

We hebben de telefoon retour ontvangen en maandag is de terugbetaling in gang gezet.

Daarom verwacht ik eigenlijk dat je inmiddels het bedrag al op je bankrekening zal hebben ontvangen en anders zal dat in ieder geval deze week nog gebeuren.

Ik zal je in een privĂ©bericht een kortingscode toesturen, waarmee je een nieuwe bestelling kan plaatsen met 10% korting, als je dat wil 🙂
Dankjewel,

Ik ga daar even over nadenken. Ik had eigenlijk verwacht dat ik zoals aangegeven in mijn brief en besproken met de telefonische klantenservice een nieuwe telefoon zou ontvangen. Ook heeft de klantenservice mij verzekerd dat ik gebeld zou worden. Ben blij dat jij me hebt kunnen helpen maar misschien is het handig dat de klantenservice dan geen toezeggingen meer doet.
Ik zal kijken of het geld is overgemaakt. Ik neem aan dat hier dan ook de vergoeding bij zit voor het terug sturen/

mvg,

Martine
Badge +6
Hoi Martinedlh,

Ik vind het erg vervelend dat er klaarblijkelijk miscommunicatie is ontstaan over de manier waarop dit zou worden opgelost, dat is natuurlijk absoluut niet de bedoeling :(

Helaas kan ik nu zo 1,2,3 niets meer aan de oplossing veranderen, maar we zullen er onze best voor doen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet nogmaals zo zal gaan.

Als je ons een bonnetje stuurt van de kosten voor het aangetekend versturen van de telefoon zullen we deze kosten ook voor je vergoeden. Een scan van dat bonnetje mag je mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email].

Reageer