.

Beantwoord

Ik heb kosten buiten de bundel gemaakt. Wat kan ik doen?

  • 28 December 2020
  • 5 reacties
  • 243 Bekeken

Badge

Van Willy

Ben sinds September 2020 abonnee , omdat ik goedkoper wilde bellen en internetten. 

Helaas gaat dat nu niet meer op , want ben buiten de bundel gegaan , kosten 146 euro voor een overschrijding van 1Gb. 

We hadden onze kleinkinderen op visite en 1 had geen tablet bij zich , waarop ik hem mijn telefoon gaf. Stom dat ik niet controleerde of het op WIFI stond. Nee dus.

Toen ik s avonds wilde bellen was de telefoon geblokkeerd. Ik begreep niet waarom en ben via de PC gaan inloggen op mijn Simyo, ik schrok me rot.

Kosten € 146,00  Ik ben 1Gb buiten de bundel gegaan. Normaal gebruik ik nooit een bundel van 6Gb op , blijf er altijd ver onder. 

Om mijn telefoon weer te ontgrendelen moet ik eerst € 100,- overmaken.

Ik vind het absurd om per 1 mb  €15ct te moeten betalen in verhouding met een extra bundel van 500 mb die 5 Euro kost.

Daarnaast vind ik het onbegrijpelijk dat je niet eerder wordt gewaarschuwd via SMS dat je de bundel bijna op hebt. Maar dat wordt niet gedaan heb ik gelezen op het forum ik ben jammer genoeg een van de geluksvogels die ben aangesloten en waaraan SImyo veel eurotjes aan verdiend. En wat jammer is dat je de niet gebruikte MB per maand gewoon kwijt bent.

Maar ja , moeten we eerst maar goed lezen wat voor voorwaarden SIMYO hanteert. 

In dit geval weer eigenschuld,  ga denk ik maar weer terug naar de iets duurdere providers , waarbij ik dit nog nooit heb meegemaakt.

Bij SImyo dus een geel nare ervaring opgedaan. HELAAS

Gr Willy

icon

Beste antwoord door Daisy 28 December 2020, 15:31

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Willy,

 

Welkom op het Simyo forum. Goed dat je contact opneemt!

 

Ik heb gelijk even je aansluiting erbij gepakt, want iedereen ontvangt een sms wanneer de internetbundel bijna op is en wanneer deze helemaal verbruikt is. Dus dat heb ik gelijk even gecontroleerd, of dat wel goed is gegaan. Ik zie dat er op 21 december om 11:08 een sms is verstuurd dat de bundel 80% is verbruikt. Op 26 december om 09:43 is er een sms verstuurd dat de bundel 100% is verbruikt. 

 

Ik kijk graag even mee of ik misschien iets in de kosten kan beteken, kun je mij een privébericht sturen met de adresgegevens en mailadres? Ik heb in ieder geval gratis 1000MB en 100 minuten voor je geactiveerd en de simkaart gedeblokkeerd. Als je het toestel opnieuw opstart zou je er weer gebruik van kunnen maken. 

 

Groetjes,

Daisy

Badge

Hallo Danny, 

Kan ik je via deze weg een prive berichtje sturen of moet dat anders 

Gr Willy

Reputatie 7

@Wily Ja, dat moet anders ;) Je moet even op @Daisy (ik denk dat je Daisy met Danny bedoelt?) klikken waarna je de knop ‘verstuur privebericht’ ziet. 

Reputatie 7
Badge +9

Er had ook gewoon het volgende moeten staan:

Ik kijk graag even mee of ik misschien iets in de kosten kan beteken, kun je mij een privébericht sturen met de adresgegevens en mailadres?

Foei, @Daisy :wink:

Reputatie 7
Badge +6

Het is uiteindelijk gelukt hoor!

Reageer