.

Beantwoord

Ik heb hoge kosten gemaakt voor internetten buiten m'n bundel. Wat nu?

  • 1 January 2020
  • 3 reacties
  • 384 Bekeken

er moet mij toch iets van het hart, in aug.sept en okt. Kreeg ik driemaal een factuur waar ik enorm van schrok, het begon in aug. Met een factuur van €120,- ( alle maanden hiervoor was het altijd €9,-) in sept. Was het €169,- en in okt. €187,- en ik kan zeggen dat er geen veranderingen waren in verbruik of vakantie of dergelijke.

ik heb gevraagd om opheldering, en ik zou gecompenseerd worden over de maand sept. Vervolgens wordt deze afgekeurd door uw afdeling en wordt dit opnieuw ingediend, heel raar allemaal.

vervolgens heb ik weer bericht gestuurd met enkele vragen, en hier zou ik binnen drie dagen bericht over krijgen. Niet dus….. maar wel wordt de simkaart geblokkeerd. Bedankt, ons pinapparaat moet verbonden worden met de telefoon, maar die doet het dus nu niet. Dit heeft ons de laatste dagen van 2019, klanten en geld gekost.we zijn een stichting en geven mensen met een achterstand tot de arbeidsmarkt een zinvolle dagbesteding en moeten het hebben van verkoop van producten van eigen erf.

Nu zijn we genoodzaakt om een andere aanbieder te zoeken zodat we zo snel mogelijk ons pinapparaat weer kunnen gebruiken.

heel jammer dat simyo heeft gekozen om de simkaart te blokkeren voordat er een reactie kwam op mijn bericht.

icon

Beste antwoord door Bas 2 January 2020, 11:07

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Fake, 

Dat is wel apart… Sinds wanneer heb je dit probleem?

Ik zal in ieder geval je simkaart een reset geven op het netwerk. Even kijken of dat het probleem verhelpt!

Kun jij over een kwartier even je toestel uit- en aanzetten? En ons laten weten of het allemaal weer werkt zoals het hoort? :innocent:

Groetjes, 
Bas

Op locatie kan ik überhaupt niet internetten en dus ook geen betalingen ontvangen.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Fake, 

Wat vervelend dat je een paar maanden achter mekaar zulke hoge kosten hebt gemaakt! :sweat:

Het is voor ons niet mogelijk om na te gaan waaraan de MB's zijn opgegaan in verband met privacywetgeving. Kun je dat zelf nog achterhalen? Ik zou je wel willen adviseren om alle instellingen op je toestel goed na te lopen zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt. En wij sturen ook sms’jes als je internetbundel 80% of 100% verbruikt is. Hou je die wel in de gaten? Want het verbruik gaat vervolgens onverminderd door tot het einde van de maand. :sweat_smile:

We zijn je inderdaad tegemoetgekomen voor je factuur van september. Mijn collega heeft daarvoor een terugbetaling aangevraagd, maar toen we die wilden verwerken had je onze incasso teruggeboekt. En we kunnen natuurlijk geen terugbetaling verwerken voor een bedrag dat je in die zin al ontvangen hebt. Vandaar dat het opnieuw moest worden ingediend. Ik zie dat het restant inmiddels al voldaan is, dus dat is in ieder geval opgelost! :innocent:

Wat voor vragen heb je ons precies gesteld? Ik kan daar namelijk niets van terugvinden. 

Overigens hebben wij je aansluiting niet geblokkeerd eind vorig jaar. Het is mij dus niet duidelijk waarom je geen gebruik kon maken van onze diensten, maar een blokkade vanuit ons was het niet in ieder geval. Kun je überhaupt niet internetten of werkt alleen het pinapparaat niet? 

Groetjes, 
Bas

Reageer