.

Beantwoord

Ik heb geen printer, hoe moet ik een retourformulier printen?

  • 26 February 2015
  • 4 reacties
  • 1475 Bekeken

Mijn toestel wil ik opsturen want hij is defect, nu moet je dus die papieren printen, maar ik heb geen printer en de papieren kan ik niet eerst opslaan om ze ergens anders te laten printen, hoe doe ik dit dan?
icon

Beste antwoord door Ernst 27 February 2015, 11:09

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Staat er bij Albert Heijn geen kopieermachine? Hier wel.
Je mag ze wel naar mij toesturen, dan print ik ze voor je uit en stuur ze weer terug.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi superfrysk, welkom op ons forum!

Voor de overzichtelijkheid heb ik dit topic even verplaatst naar het subforum Over Simyo.

Wat lastig dat je telefoon defect is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Heel aardig van koorelle overigens om aan te bieden de papieren te printen voor je, maar je kunt óók (een kopie van) de factuur bijvoegen.
Als je die niet meer hebt zijn er nóg 2 manieren. Misschien heb je op je incasso nog een invoice/factuur nummer of order nummer staan:
Invoice #SY-I*******
Order # SY-O******

Eén van deze kun je ook bijvoegen.

Gaat het zo lukken?
Hoi superfrysk, welkom op ons forum!

Voor de overzichtelijkheid heb ik dit topic even verplaatst naar het subforum Over Simyo.

Wat lastig dat je telefoon defect is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Heel aardig van koorelle overigens om aan te bieden de papieren te printen voor je, maar je kunt óók (een kopie van) de factuur bijvoegen.
Als je die noet meer hebt zijn er nóg 2 manieren. Misschien heb je op je incasso nog een invoice/factuur nummer of order nummer staan:
Invoice #SY-I*******
Order # SY-O******

Eén van deze kun je ook bijvoegen.

Gaat het zo lukken?


Het is al opgelost, thnx voor jullie advies!!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi superfrysk,

Super dat het is opgelost 😃 Graag gedaan!

Hopelijk zien we je terug op het forum.

Reageer