.

Beantwoord

Ik heb een privébericht. Waar kan ik dat vinden?


Badge
Er zou voor mij een privebericht te zijn! Deze heb ik niet kunnen vinden.
icon

Beste antwoord door Anonymous 2 June 2018, 21:00

Bekijk originele reactie

11 reacties

Kun je even aangeven of dit, en zo ja, in welk topic dat je is beloofd? Dan kan er meegekeken worden. (Een controle door helpende handen)
Badge
Per mail is dit mij gemeld op 29 mei door het forum van Symio. Maar misschien moet ik die opmerking verder zo maar laten.
Misschien nog een tip: het is wel handig dat degene die een vraag op het forum stelt, daarvan een bericht per mail krijgt (Een soort kopie!). Dan weet jezelf ook waarover je het forum benaderd hebt.
.Ik heb nu zo veel vragen gesteld en geen duidelijke antwoorden dat op dit moment het onderstaande belangrijk voor mij is..
Net heb ik een mail gestuurd omdat het teruggaan van Sim Only naar Prepaid kennelijk niet goed gegaan is. Ik heb op 23 mei een bericht gekregen dat mijn bestelling (van Sim Only) geannuleerd is. Daarna moest ik een nieuwe simkaart aanvragen, heb ik gedaan en deze is geactiveerd. En als ik nu op Mijn Symio kijk, zie ik bij Overzicht staan dat ik voor juni weer 100 belminuten heb (SIM Only). En als ik Simkaart aanklik, dat deze geactiveerd is.
Wat is er mis gegaan?
De vraag mag je stellen, maar het antwoord moet ik je schuldig blijven. Ik ben een klant net als jij. Je hoort nog van de moderator.
Badge
Oké.
Wil - @Wil Molenaar

Al je topics, dus de kopieën daarvan kun je via je eigen pagina terugvinden.
Badge
Ik ga zo kijkeb
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Wil Molenaar,

Ik heb je voor de zekerheid nogmaals een privéberichtje gestuurd. Zie je deze wel terug in je account? :)

Als het goed is heeft mijn collega Hjalmar je inmiddels ook opgebeld. Klopt dat?

Bedankt voor de verduidelijking Friesian

Groetjes,
Thomas
Badge
Ja dat was supersnel geregeld met Hjalmar. Nu even afwachten of prepaid bellen straks wel lukt.
Nog een opmerking: via de link "eigen pagina" die ik per mail kreeg, kwam ik inderdaad al mijn gestelde vragen tegen. Sommigen zelfs driedubbel. Maar, ik weet nog steeds niet welke stappen ik moet zetten om op de eigen pagina terecht te komen.
Ook is het mij niet duidelijk als ik Forum aanklik, waarom ik steeds opnieuw moet inloggen terwijl ik al op Mijn Symio ben ingelogd.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Wil Molenaar,

Fijn dat het snel geregeld is met Hjalmar! 🙂

De link van Friesian verwijst je naar jouw profielpagina. Hiervoor kun je ook klikken op jouw forumnaam. Hier zie je trouwens een overzicht van al je activiteiten, topics en reacties.

Het is een beetje verwarrend inderdaad dat je elke keer opnieuw moet inloggen op het Forum, al ben je ingelogd in Mijn Simyo. Dit heeft ermee te maken dat het forum en Mijn Simyo verschillende pagina's zijn. Om in te loggen op het Simyo Forum gebruik je jouw Mijn Simyo account. Je kunt het een beetje vergelijken met websites waarbij je kunt inloggen met een social media account.

Maakt deze uitleg het wat logischer? :)

Groetjes,
Thomas
Badge
Eindelijk heb ik het een en ander gevonden.😂 Ik zag tot nu toe geen forumnaam, geen privé-berichten enzovoort..
Ik moest gewoon een wit rondje aanklikken, naast topic. Ik vind dit echt onduidelijk,
maar opgelucht dat ik eruit ben.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Wil,

Ah, gelukkig ben je eruit! Het is inderdaad even zoeken maar gelukkig heb je het door!

Groetjes,
Ashweeta

Reageer