Hulp via Twitter

  • 22 oktober 2013
  • 5 reacties
  • 8274 Bekeken

Badge +1
Vanochtend contact gezocht via Twitter omdat het porteren van het telefoonnummer naar mijn idee wel erg lang duurde.
Na een aantal keren op en neer getwittert te hebben met ^CS alles helemaal naar tevredenheid opgelost!

Kortom, super service en hulp via Twitter!

Thanks!

5 reacties

Reputatie 6
Goed om te horen. Ik ben best wel into social media, maar Twitteren doe ik nog steeds niet, ook al heb ik wel een Twitteraccount. Dacht ik....:p
Reputatie 5
Badge +9
Dank je voor de melding en ja via Twitter wordt vrij snel gereageerd.🆒
Reputatie 5
Badge +11
Hi Excile,

^CS is forum moderator Charlene (dubbelfunctie 😉 ). Ze zal dit leuk vinden om te horen 😃
Reputatie 5
Badge +9
Verrek, al die tijd gedacht dat het Central Station was.   :p
Reputatie 5
Badge +10
Verrek, al die tijd gedacht dat het Central Station was.   :p

Hahaha droog

Reageer