Allereerst wil ik A.Hello-to-you melden dat ik onlangs het paerd heb gesproken en die vertelde mij dat hij de leon in een pb zijn excuses heeft aangeboden voor het door hem ontstane misverstand in een topic.
Dan wil ik het hebben over respect.
In de huisregels staat duidelijk dat je je repectvol moet gedragen tegenover medeforummers en moderatoren.
Respectvol zijn betekent ook dat je de juiste gebruikersnaam gebruikt of het nu gaat over dat je iemand aanspreekt of zijn naam vermeldt.
Wanneer ik een reactie geef dan wil ik ook dat mijn gebruikersnaam wordt gebruikt wanneer dat zo uitkomt.
Dus moderatoren doe dat! Stel dat ik Ernst zou aanspreken of vermelden zijn reactie maar dat ik de naam Naomi gebruik. Of Tiury en dan de naam van Angela schrijf. Om wat voorbeelden te geven.
Net zoals ik mij kan en mag vergissen dat de leon en L.Rozewater (niet boos worden hè, guys :D) 1 en dezelfde persoon is, kan het zijn dat Friesian en A.Hello-to-you 1 en dezelfde persoon is.
:?
Weet ik nie, ik ben maar een minion:D, maar als minion vindt ik respect heel belangrijk.
Het gebruiken van de goeje gebruikersnaam is simpelweg respectvol.
https://forum.simyo.nl/sms-mms-61/lastiggevallen-berichten-onbekende-nummers-weten-jullie-is-30316/index1.html#post113024
Beste moderatoren, ik denk dat jullie het daarmee eens zijn.