Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

• Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

• Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Huisregels en respect, wat houdt respect in?

• 6 oktober 2015
  • 20 reacties
  • 750 Bekeken

Allereerst wil ik A.Hello-to-you melden dat ik onlangs het paerd heb gesproken en die vertelde mij dat hij de leon in een pb zijn excuses heeft aangeboden voor het door hem ontstane misverstand in een topic.

Dan wil ik het hebben over respect.
In de huisregels staat duidelijk dat je je repectvol moet gedragen tegenover medeforummers en moderatoren.
Respectvol zijn betekent ook dat je de juiste gebruikersnaam gebruikt of het nu gaat over dat je iemand aanspreekt of zijn naam vermeldt.

Wanneer ik een reactie geef dan wil ik ook dat mijn gebruikersnaam wordt gebruikt wanneer dat zo uitkomt.
Dus moderatoren doe dat! Stel dat ik Ernst zou aanspreken of vermelden zijn reactie maar dat ik de naam Naomi gebruik. Of Tiury en dan de naam van Angela schrijf. Om wat voorbeelden te geven.

Net zoals ik mij kan en mag vergissen dat de leon en L.Rozewater (niet boos worden hè, guys :D) 1 en dezelfde persoon is, kan het zijn dat Friesian en A.Hello-to-you 1 en dezelfde persoon is.
:?
Weet ik nie, ik ben maar een minion:D, maar als minion vindt ik respect heel belangrijk.
Het gebruiken van de goeje gebruikersnaam is simpelweg respectvol.

https://forum.simyo.nl/sms-mms-61/lastiggevallen-berichten-onbekende-nummers-weten-jullie-is-30316/index1.html#post113024
Beste moderatoren, ik denk dat jullie het daarmee eens zijn.

20 reacties

Toegegeven, ik lees lang niet alles op dit forum, dus er ontgaat me misschien best wel veel, maar ik heb de indruk dat over het algemeen de huisregels goed worden nageleefd. Ook komt het niet vaak voor dat een gebruikersnaam niet juist gespeld wordt. Het enige voorbeeld dat me te binnen schiet is dat iemand mij wel eens "Scotty" heeft genoemd. Ik vind dat niet erg, het klinkt zelfs best aardig in mijn oren. Net of je met iemand gezellig een biertje zit te drinken in een Schotse pub...

Dat forumleden zich van meerdere gebruikersnamen bedienen komt op veel forums voor. Maar door op de schrijfstijl te letten krijg je vaak wel een aanwijzing dat twee forumnamen tot 1 en dezelfde persoon behoren.

P.S. Er is overigens maar 1 Scotsman/Scotty hier en dat ben ik! :P

P.S.2 Nadat ik dit geschreven had zag ik dat bovenstaande link was toegevoegd. Ik begrijp nu een beetje waar het om gaat.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi A.Hello-to-you,

Je topic hoort niet helemaal thuis in het 'Stel je vraag' forum. Ik heb hem daarom verplaatst naar het subforum 'Over Simyo en het forum', daar staan ook andere topics over huisregels.

Sorry dat ik in dit topic de verkeerde gebruikersnaam heb genoemd! Ik denk dat ik even moet wennen dat ons paerdje er niet meer is en het uit automatisme zei. Nogmaals sorry, ik deed het niet expres!

In het algemeen denk ik dat we er allemaal naar streven om iedereen met respect te behandelen. En ik denk net als Scotsman dat het over het algemeen heel goed en fijn gaat op het forum 😳
Je bent niet de 1e moderator Naomi die die "fout" maakt en begrijp de vergissing.
Maar het is heel eenvoudig. Eerst hadden jullie een man in black....Friesian.
Nu hebben jullie een minion in yellow and blue. :P
Nu nog de weg vinden in de oranje stal...een minion komt niet elke dag in zijn leven in een stal, laat staan een oranje stal.:D:D

Ennuh, net als Friesian ben ik consequent en eerlijk.:S
Een minion is een beetje anders dan een paerdjuh.
Een klein beetje maar....;)
Reputatie 5
Badge +10
@Naomi en Scotmann,

Regelmatig ben ik ook micheal.twinnie terwijl het Maikel.twinnie is.
Maar daar gaat het niet om.

In dit topic probeerd onze nieuwe vriend iets duidelijk te maken.
Hij is hier langer dan wij allemaal denken.
Een zwarte vriend (maakt af en toe een grinnikend geluid en is onlangs misschien vertrokken per koets) naar gele glorie (wat we nu hebben).

Heb ik dat goed?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi A.Hello-to-you,

Huisregels en respect, wat houdt respect in? Een heel terecht gestelde vraag.
Over de huisregels kun je weinig discussiëren. Deze zijn in de oertijd van dit forum opgesteld door een Community manager die we inmiddels enkel nog uit mythen en fabels kennen.
Desalniettemin gelden ze nog steeds.

Over één puntje in de huisregels wil ik graag iets meer zeggen:
Gebruikers mogen maar onder één forumaccount actief zijn

Deze regel wordt over het algemeen erg streng nageleefd, maar zo heel af en toe wordt er oogluikend één en ander gedoogd wat eigenlijk net niet door de beugel kan, misschien.
Een ongeschreven regel hierbij is dat een alter ego geen vragen beantwoordt van andere forumgebruikers en zich enkel ophoudt in het Gewoon gezellig gedeelte van dit forum.
Wanneer een forumgebruiker zich duidelijk zichtbaar met een vierde alter ego op het forum meldt (en dan bedoel ik dat het qua schrijfstijl alleen al onmiskenbaar is), kan het gebeuren dat een moderator puur op gevoel reageert en zich verschrijft.
Zoals Naomi overkomen is.
Zelf heb ik mij op enig een bepaald moment geroepen gevoeld dit op een ludieke manier kenbaar te maken.
Het was niet respectloos, maar verduidelijkend ten opzichte van andere forumgebruikers die hier al vragen over stelde.
Daar is dan gelijk een mooi bruggetje naar tweede puntje:

Respect
Gevoel of uiting waarmee je laat merken dat je iemand aanvaardt als een waardig en waardevol mens

Los van het feit in hoeverre ’s mans topics of reacties hier op het forum als waardevol worden beschouwd: iedereen wordt aanvaardt als waardig en waardevol mens. Of paerd. Of minion.
Reputatie 4
Badge +8
Mag ik, als hopelijk redelijk denkend mens, hier allemaal geen enen reet meer van snappen?

Zo... iedereen gelezen wat ik heb weggehaald!
Mooi zo!

hihihi
Reputatie 6
Badge +10
Ik sluit me bij koorelle aan. Ook van andere onlangs geopende topic kan ik niet heel veel maken. Dit is ook de voornaamste reden dat ik er ook verder niet op in kan gaan, waarvoor excuses A.Hello-to-you.

Groetjes, Tiury
Beste Simyo people.

Dit topic was er nooit geweest wanneer jullie mij er in een eerder stadium op gewezen hadden, op welke wijze dan ook, had zelfs gemogen op een minion wijze...
Ik weet zeker dat er dan misverstanden waren voorkomen.

Greetings from a minion.
Reputatie 4
Badge +8
Ik ben niet een beste Simyo people, maar wil toch even reageren beste A.Hello-to-you.
Je blijft er wel heel erg in hangen hoor.
Er is ook zoiets als Zand Erover....

dag dag.
Ben ik met je eens koorelle, was idd ook niet aan jou gericht.
Was meer bedoeld als kennisgeving, ik wil geen uitzonderingsregel zijn.
Maar zoals gezegd, had het graag eerder geweten..:(
Dat is hoe ik er over denk....een beetje een dubbel gevoel.
En inderdaad ik heb al een paar vrachtwagens laten komen.:D

No hard feelings, zeker niet naar Simyo.
Ben voor een consequent en eerlijke benadering...!
Da's mijn pakkiean. :)

Beste Simyo people, toffe luitjes.

Het moge duidelijk zijn ik zit hier heel erg mee in mijn maag.

Deze regel wordt over het algemeen erg streng nageleefd, maar zo heel af en toe wordt er oogluikend één en ander gedoogd wat eigenlijk net niet door de beugel kan, misschien.

Ik wil gèèn uitzonderingsregel zijn ...
Zoals duidelijk is sta ik voor consequent en eerlijk,.
Voor mij is dat ook rechtvaardig en respectvol naar anderen toe waar ik heel veel waarde aan hecht.
Ik heb er heel erg goed over nagedacht en zie maar èèn eerlijke oplossing waar ik wèl mee kan leven, hoe goed jullie intenties ook mogen zijn..

Ik stop mijn behulpzame reacties voor anderen onder deze naam...

Het ga jullie goed !!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi A.Hello-to-you,

Natuurlijk heb ook ik dit topic voorbij zien komen en ik mijn ooghoeken in de gaten gehouden. Ik voel me toch geroepen om hier mijn mening/visie te geven of licht over te schijnen.

Dat jij met deze regel 'in je maag' zit, vind ik vervelend om te lezen. Dit is niet het gevoel wat we jou wilde geven op het moment dat we je hierop wezen. Zoals Ernst duidelijk aangeeft, wordt er hier en daar het één en ander gedoogd. Dit betekent dat jij niet de enige bent die een uitzondering op de regel is. Normaal gesproken zorgt dit ook niet voor een minder prettig gesprek of topic. Als jij geen uitzondering wilt zijn, dan is dat natuurlijk prima en jouw keuze :)

Het lastige in deze is het volgende: niet alleen wij maar ook de andere forumleden waren in de war. Buiten de behulpzame reacties die je hebt gegeven, zijn er topics aangemaakt waar niemand echt iets van begreep. Dit creëerde enorm veel verwarring bij ons en bij de andere forumleden. Vervolgens zijn hier vragen over gekomen. Op dit moment is het aan ons te taak om de vrede te bewaren en zoveel mogelijk duidelijkheid te scheppen. Omdat dit ook voor andere forumleden duidelijk moet worden, kan dit niet altijd met een privébericht afgehandeld worden omdat zij deze conversaties niet zien.

Daarnaast willen we ervoor zorgen dat het forum een informatieve en vooral leuke en gezellige plek is. De sfeer op het forum is enorm belangrijk. Of een topic als deze hieraan bijdraagt, weet ik niet. Om deze reden krijg je van ons meer serieuze reacties.

In jouw topics, is dit makkelijker gezegd dan gedaan. Wellicht denk ik niet genoeg als een minion 😉 En kan ik daarom moeilijk inhaken op jouw reacties of topics. Misschien ben ik niet de enige die hier last van heeft. Helaas zorgt dit dan uiteindelijk voor een topic waar niet op gereageerd wordt. Dit betekent niet dat je geen leuk topic kunt aanmaken in 'Gewoon Gezellig'. Hierbij is het wel belangrijk om na te gaan of alle forumleden leuk mee kunnen kletsen in dit topic. Dat het luchtige onderwerpen zijn waar iedereen zijn steentje in bij kan dragen. Op het moment dat je een topic aanmaakt wat meer betrekking heeft op jezelf, is het moeilijker voor de community om zichzelf hierin te herkennen. Hierdoor kan het zijn dat er niet geregeerd wordt, of dat een topic na een aantal reactie niet meer begrepen wordt. Hierdoor bloedt dit topic bij wijze van spreken dood. Begrijp je wat ik hiermee bedoel?

Hebben we het over onderwerpen als muziek, fietsen, huisdieren of wat vind jij van het koude weer, dan kan iedereen daar lekker zijn ei in kwijt en creëer je een leuk, gezellig en levendig topic.

Uiteindelijk kan het ook nog een kwestie van persoonlijkheid zijn. De topics of reacties van bijvoorbeeld L.Rozewater zijn makkelijk te begrijpen, lekker los en er zit goede, simpele humor in. Wellicht is de humor die jij probeert over te brengen net niet luchtig genoeg is om te begrijpen voor iedereen. Mensen verschillen nou eenmaal en dat is alleen maar goed. Dit kan helaas in sommige gevallen voor een kink in de kabel zorgen wat betreft communicatie. Dit kan mensen dan ook tegenhouden om te reageren. De topics die wij als moderators aanmaken proberen we ook zo algemeen mogelijk te houden zodat iedereen hier een stukje binding in kan vinden.

Dit is bericht is niet bedoeld om je voor het hoofd te stoten. Ik wil graag proberen duidelijk te maken wat er naar mijn mening nu precies misgaat. Zie het eerder als tips/tricks om toch te kunnen blijven als A.Hello-to-you. Daarnaast betekent deze reactie en de reacties van de andere moderators niet dat wij geen respect voor je hebben, jou niet waardevol vinden of niet op het forum willen hebben. Het tegendeel juist! We vinden het erg leuk om een gangmaker in ons 'Gewoon Gezellig' subforum te hebben. Wellicht is daar alleen een duwtje in een andere richting voor nodig. Ik hoop dan ook dat je mijn reactie kunt waarderen en dat je een minder nare nasmaak overhoudt aan het hele gedoe.

Groetjes,
Angela
Reputatie 6
Badge +9
TS; Was eigenlijk helemaal niet van plan om hier te reageren maar ja, je noemt mijn naam. Dus....🆒
Wat Angela schrijft, vind ik heel duidelijk en to the point. Dat is dan mijn bijdrage nog.

Het ga je goed.
Ik heb de afgelopen tijd eerst voor mezelf alles nog eens op een rijtje gezet, nagedacht over de samenloop van omstandigheden en wil daarom alsnog reageren op beide reacties van de leon en Angela.

@de leon.
Ik ben het volkomen met je eens en ik zie dat je begrijpt dat mijn beslissing staat.
Wanneer je je cousin ziet/spreekt in zijn, laat ik zeggen, zeer aparte villa, vertel hem dan maar dat wat hij kan ik niet kan. (wordt verderop duidelijk)
Doe hem meteen de hartelijke groeten...ze zijn ook voor jou!

@Angela.
Dit topic ging niet over de andere topics, al lang voordat jij het schreef was het me duidelijk...
Daarom breidde ik er een eind aan, minion's way, minion's weg...

Ik waardeer het aanbod van jullie dat ik wel gangmaker mag zijn op gewoon gezellig.
En daar zit voor mij het probleem.Ik weet van mezelf, anderen weten/begrijpen dat misschien ook:8, dat wanneer ik topics voorbij zie komen -maakt niet uit beantwoord...ja/nee - waarvan ik denk, ik kan de persoon helpen, dan moet ik mezelf tegenhouden en kom met mezelf in gewetensnood. Ik zou niet kunnen wat L.Rozewater kan, dat voel ik aan mijn water. :S

Wanneer mij in een eerder stadium het duidelijk was geweest/gemaakt.... dan, tja dat is al duidelijk.
Nogmaals alles had voorkomen kunnen worden met een duidelijkere communicatie via een PB, gewoon recht voor z'n raap. Dat is wat ik jammer vind. Misschien ben ik wel te rechtlijnig, te hard voor mezelf. Dat is mijn manier - mijn weg.

Zoals jullie weten/begrijpen keer ik Simyo niet de rug toe.
Wanneer met mijn account(s) iets niet goed werkt dan meldt ik me.
Maar ik pas ervoor om met mezelf in gewetensnood te komen...kan/mag ik iemand helpen wanneer ik alleen actief mag zijn in - Gewoon gezellig - terwijl ik weet/denk ik zou hem/haar kunnen helpen. (ook niet via een PB want dat is een deel van het forum)
Ik zou het niet eerlijk van mezelf vinden en vooral niet voor anderen.

Ik hoop dat jullie (allen) mijn beslissing begrijpen.

Best regards from a minion called - A.Hello-to-you.
Sooo, heb je niks anders te doen joh, wat een gezever zeg.
Ik had al afscheid genomen maar....
Voor de goede lezer: allen, staat tussen haakjes. 🆒
Reputatie 6
Badge +10
Hoi kiske,

Bedankt voor je reactie op dit topic. Hij draagt alleen niet onwijs bij aan de sfeer. Dit mag je uiteraard vinden, maar laten we het wel leuk houden.

Groetjes, Tiury
@Angela.

Even terugkomend op je bericht. Ik wil je daarvoor bedanken was heel duidelijk en goed geformuleerd.
Een ijzeren huisregel die ik mezelf stel is dat ik me moet houden aan de huisregels op een ander.
Dus een vereniging, club, school, gezin en noem maar op.
Wanneer Simyo uitzonderingen wil maken, een ongeschreven regel, dan is dat jullie keuze - gaan anderen daar in mee dan is dat hun keuze.
Ik denk er dus anders over dat is mijn keuze, mijn huisregel, de discipline die ik mezelf stel.
Consequent en eerlijk, nooit een geheim daarover gemaakt.

Groetjes,
Friesian
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Friesian,

Geen probleem. Ik ben blij dat je mijn boekwerk hebt kunnen waarderen 🙂 Zoals ik in het bericht zelf al heb aangegeven, was het inderdaad de bedoeling om duidelijk te zijn. Daarnaast wilde ik je niet voor het hoofd stoten. Ik ben blij dat dit goed over is gekomen!

Uiteraard is de keuze aan jou. Je moet natuurlijk doen waarbij jij je het beste voelt.

Groetjes,
Angela
Beste kiske.

Alhoewel je bericht niet prettig was om te lezen, waardeer ik wel je oprechtheid.

🙂

Reageer