.

Hoe plaats is een foto/filmpje in mijn reactie?


Reputatie 3
Badge +2
@franswon

die zet het als bijlage in maar niet onder de tekst of boven, maar plaatsen als geen bijlages zoals de knoppen
dat doen.


@Friesian
de mobiele versie, desktop kan via website, alhoewel ik alleen wifi gebruik als internet :)


Hoi Tijger.

Geef even aan of je de mobiele versie of de desktop versie gebruikt, dat maakt verschil..

Friesian.


Hoi De Tijger,

Een afbeelding of video (bijv. YouTube) kan je heel eenvoudig toevoegen in een topic, als je een topic opent of een reactie plaatst zie je 2 tekens links onderin, het eerste is om een foto/afbeelding te plaatsen vanaf je PC, kies dan voor plaatsen in tekst en vink bijlage uit, de tweede is voor video via een URL, de rest is hetzelfde.

Veel plezier hier!

11 reacties

@franswon

die zet het als bijlage in maar niet onder de tekst of boven, maar plaatsen als geen bijlages zoals de knoppen
dat doen.


@Friesian
de mobiele versie, desktop kan via website, alhoewel ik alleen wifi gebruik als internet :)


Om het beeldend duidelijk te maken
Tekstvak...



*********


De plaats waar [ img ]...... [ /img ] staat is bepalend. Onder of boven tekst.
Alleen in Tekstvak krijg je dan afhankelijk van plaatsing cursor...vinkje bijlage weg....



Bij een telefoon en tablet staat het forum standaard ingesteld op mobiele versie. Dit kan gewijzigd worden naar desktop versie. Alleen zit je dan bij de telefoon wel met het in-/uitzoomen door de grootte van het scherm. Maar het kan dus wel....
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Ik heb deze conversatie even uit het 'voorstel-topic' gehaald. Dit paste hier niet helemaal. Omdat de volgorde niet helemaal meer klopt, heb ik de reacties van Franswon en Friesian als 'quote' toegevoegd in de eerste reactie binnen dit topic.

Groetjes,
Angela
Reputatie 3
Badge +2
Volgens mij snap ik hem nu, zoals deze (zelf gemaakt)



maar ik zag de bijlage vinkje en plaats in tekst niet, als zit ook met video's hetzelfde is, dan is het wel mooi
en beter geregeld in de meeste forums 😃
Reputatie 7
Badge +10
Hoi De Tijger,

Dat ziet er helemaal goed uit 🙂 Wat een prachtig plaatje heb je gemaakt! Mag ik vragen hoe je dit precies hebt gedaan? Ik vind het erg mooi. Overigens werkt het met video's hetzelfde. Je plaatst de link in je bericht en je klikt de bijlage onder je bericht weg. Dan zie je alleen de video in je bericht 🙂

Groetjes,
Angela
Reputatie 3
Badge +2
dit plaatje is al bijna een jaar oud of 2, maar is gemaakt in photoshop. Het is een hobby wat ik graag doe
en er zijn vele wegen en effecten om dit te bereiken, makkelijk en moeilijk of complex 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Heel gaaf! Ik geloof dat ik best wat talenten heb, en photoshop is er helaas niet 1 van. Ik heb wel eens een mini cursus gedaan, maar het is mij te ingewikkeld 😉
Reputatie 3
Badge +2
het is net paint (basis ervan dan) en cursus hoef je niet te doen om dit te kunnen,
omdat er 2 wegen zijn:

1. google of tekst effect (gold, fire, speed, worn and torn etc)
2. voer ze uit in de stap voor stap

zo heb ik photoshop leren kennen in 10 dagen tijd :)
daarna ben ik zelf aan het uitzoeken voor een realistic compact disc



of deze natuur tekst effect



ik maak ze voor iedereen die iets wil voor fb als banner, DP, desktop wallpaper
of voor at dan ook, visite kaartjes maak ik soms, hoe meer details, des te beter
de resultaat, en blijf door gaan tot de persoon het goed keurt.

leuke manier van tijd besteden.

en er is waarschijnlijk een bug bij plaatjes toevoegen bij 2+ omdat je bijlage niet kan uitvinken
bij de 2de omdat het bij de 1ste aan en uit gaat.
Reputatie 7
Badge +10
Wat cool! Ik heb bijna vakantie en ga helaas niet naar een warm oord 😉 Misschien kan ik eens wat gaan ouwehoeren met photoshop. Het lijkt me echt heel erg leuk om dit te kunnen. Leuk dat je ook 'opdrachtjes' aanneemt en mensen blij maakt met jouw kunsten :)

Ik heb overigens wel de mogelijkheid om vanuit deze kant de bijlage weg te klikken. Wat er precies niet goed ging met het plaatsen, durf ik niet te zeggen!
Reputatie 3
Badge +2
Als je wil kan ik een paar makkelijke tutorials naar je toesturen die je makkelijk kan uitvoeren
om zo te leren en zelf uit te breiden als je je email in pm kan geven als je dat leuk lijkt.
Reputatie 7
Badge +10
Dat vind ik heel erg aardig van je! Ik stuur je een PB 🙂

Reageer