.

Beantwoord

Hoe open ik een Simyo shop?

  • 30 August 2014
  • 16 reacties
  • 734 Bekeken

Badge +1
Hoe open ik zo'n vriendenshop?
Ik ga naar https://www.simyo.nl/vriendendeal en klik vervolgens op het vierkantje voor 'ik ga akkoord met de actievoorwaarden'. Dan klik ik op 'open je eigen simyo shop'. Maar hoe open ik dan mijn shop? Ik ga namelijk weer naar de zelfde pagina, alleen dan bovenaan. ik kan oneindig shops openen terwijl ik geen enkele shop echt open.
icon

Beste antwoord door Kim 1 September 2014, 16:22

Bekijk originele reactie

16 reacties

Badge +6
Hoi shumy06,

Ik zie dat je een prepaid aansluiting bij ons hebt, helaas kan je alleen een Vriendendeal shop openen met een Sim Only aansluiting.

Uit je bericht begrijp ik dat dat niet duidelijk word als je op 'open je eigen Shop' klikt, daar ga ik onze IT afdeling even naar laten kijken!
Dan mag je daar weleens werk van maken want dat is nu 7 maanden later nog niet duidelijk, ik had namelijk hetzelfde probleem en dat wordt nergens vermeld dat je sim only moet hebben en geen prepaid.......... overigens zijn alle andere acties nu blijkbaar verdwenen?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Joop59, welkom op ons forum :)

Dat werk hebben we er van gemaakt hoor.
Wanneer je op onze Vriendendealpagina een webshop wilt openen kun je op de 'actievoorwaarden' klikken. Daar staat bij puntje B. 'Deelname aan de actie staat open voor alle Sim Only Simyo klanten.'
Verder staat daar pal onder bij 'Veelgestelde vragen' de eerste vraag: 'Wie mogen er meedoen aan de actie?' met als antwoord: 'Deelname aan de actie staat open voor alle Sim Only Simyo klanten.'
Wanneer je vervolgens klikt op 'Open je eigen Simyo shop' zie je staan: 'Op dit moment kun je alleen met Simyo VriendenDeal meedoen als je Simyo Sim Only klant bent.'

Is het nu duidelijk voor je?
Welke andere acties bedoel je eigenlijk, Joop59?
Ernst is me voor want ik wilde hetzelfde schrijven maar dan wat korter 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Nou, alsnog bedankt voor je hulp, Raytje! 😉
Geen dank 😃
Nou ik ben blijkbaar ook zo'n dummy... O ligt het bij mij aan de pc?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi nientje, je bent heus geen dummy hoor, dat klinkt zo negatief ;)

Kun je misschien aangeven waar je precies niet verder komt met je webshop? En of je wel de nieuwste versie van je browser gebruikt?
Ik heb het bij mijn ouders geprobeerd, als mede bij ons op kantoor en bij beide in zowel internet explorer als in Google Chrome. Hij blijft hangen bij de stap open je shop. Onderste gedeelte ligt een grijze waas over. Op 'Open en promoot' werkt ook niet, ik kan wel terug mijn foto aanpassen. ook binnen onze citrix omgeving getest, maar ook daar hetzelfde verhaal, eindigend bij de grijze waas.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi nientje,

Bedankt voor je uitleg. Wil je eens proberen om de cookies, cachegeheugen en browsergeschiedenis verwijderen. Als dit niet helpt, stuur je dan een printscreen van het scherm? Mijn collega's van IT kunnen er dan naar kijken 🙂

Je kunt hier de instructies terugvinden voor het maken van een printscreen.

Geef je door of het lukt? 😳
Nope, dat heeft ook geen effect helaas...
Reputatie 5
Badge +11
Dank je voor je screenshot, Nientje!
Ik kan zien dat er ruimte is om naar beneden te scrollen. Zit daar misschien een pop-up?
Nee...
Opnieuw shop gemaakt en nu gaat hij wel verder!
Mijn shop is geopend, bedankt voor jullie hulp! :$🆒
Reputatie 6
Badge +10
Hoi nientje,

Goed om te horen dat je nu wel een mooie shop hebt. Heb je inmiddels de eerste aanmelding al binnen? ;)

Groetjes, Tiury
Bijna Tiury die gaat eerst op vakantie...
Reputatie 5
Badge +11
Hi nientje, fijn dat het je nu toch gelukt is :D
En een fijne vakantie gewenst!

Reageer