.

Beantwoord

Hoe ontstaat er onduidelijkheid?

  • 20 November 2014
  • 5 reacties
  • 1105 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Op Simyo staan 2 pagina's die onduidelijkheid scheppen. App voor Android en IOS, anderzijds app voor Android, IOS en Windows.......
Zou het gewijzigd kunnen worden?
Zie mijn bijlages
icon

Beste antwoord door Tiury 21 November 2014, 14:31

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian,

Scherp opgemerkt hoor! Ik heb het meteen doorgestuurd naar onze webmaster, met de vraag waarom Windows Phone ontbreekt op de Simyo app pagina. Zodra ik een antwoord heb, laat ik het je weten 🙂

Misschien genereren we dan ook meteen meer gebruikers!
Door een recente reactie van -Ali is er voor mij ook wat extra duidelijkheid gekomen m.b.t. tot de simyo app (pagina) en windows telefoon.
Het lijkt me goed om dit nog eens onder de aandacht te brengen.
Zie mijn link in dat topic. Ik verwacht dat dit nog gecorrigeerd zal worden, op de app pagina staat alleen iOS en Android.

***************************
        edit.

Ook staat er voor prepaid en sim only.
Uit de reactie van Ali komt iets anders naar voren.. Windows 7 en 8, alleen sim only heeft een app.

https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-and-mijn-simyo-app-63/saldo-opvragen-25542/#post88968
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian,

Het is een bewuste keuze om de app voor Windows Phone niet langer meer op de website te zetten. Zoals je misschien al hebt gezien, is de informatie op de inlogpagina van Mijn Simyo. Dit is al zeer kort voor je dit topic hebt gestart gedaan.

Dit is omdat de Windows Phone app toch te beperkt is en bijvoorbeeld niet wordt ondersteund voor prepaid accounts. Hier werden we meerdere malen op gewezen, vandaar dat de informatie van de website is gehaald.
Hoi Friesian,

Het is een bewuste keuze om de app voor Windows Phone niet langer meer op de website te zetten. Dit is al zeer kort voor je dit topic hebt gestart gedaan.

Bedankt voor je terugkoppeling, Tiury duidelijk verwoordt.
Dit moet dan wel zèèr kort voor de start van mijn topic zijn gedaan. :D
Zie datum start van topic en datum op  de 2 screen prints.... 20-11-2014.

Friesian
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Friesian,

Geen dank. Fijn dat je zo goed meedenkt met ons 😃

Reageer