.

Beantwoord

Hoe kan ik van prepaid naar sim only overstappen met vriendendeal korting?

  • 2 September 2014
  • 2 reacties
  • 784 Bekeken

Ik heb een prepaid en wil die omzetten naar sim only, daarbij ook gebruik maken vd de vrienden de al. Hoe dat aan te pakken? Via de vrienden de al shop of via mijn eigen mysimonly?
icon

Beste antwoord door Kim 4 September 2014, 14:49

Bekijk originele reactie

2 reacties

Je kunt met prepaid niet meedoen met de vriendendeal, die is er voor de sim only.
Ben benieuwd wat hier een moderator op te melden heeft. 🆒

Groet,
Friesian
Badge +6
Ik heb een prepaid en wil die omzetten naar sim only, daarbij ook gebruik maken vd de vrienden de al. Hoe dat aan te pakken? Via de vrienden de al shop of via mijn eigen mysimonly?

Hoi ericxp, welkom op het forum van Simyo!

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Over Simyo, zodat we het forum overzichtelijk kunnen houden.

De Vriendendeal geldt niet voor al bestaande Simyo klanten, maar is bedoeld om nieuwe Simyo klanten aan te dragen 🙂

Het beste kan jij je prepaid omzetten naar Sim Only via de knop 'Stap over naar Sim Only' op Mijn Simyo, dan wordt je aansluiting binnen 48 uur automatisch omgezet naar een Sim Only. Daarbij worden de aansluitkosten à €14,99 niet in rekening gebracht.

Vervolgens kan je met je Sim Only een eigen Simyo shop openen, want deze actie geldt inderdaad alleen voor Sim Only klanten.

Heb ik hiermee je vraag beantwoord? :)

@Friesian, dankjewel voor het meedenken.

Reageer