.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?

  • 20 March 2017
  • 7 reacties
  • 664 Bekeken

Hoe verander ik mijn gebruikersnaam
icon

Beste antwoord door Anonymous 20 March 2017, 21:57

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hi Allan24nl, 

 

Goed dat je even contact opneemt! 

 

Zojuist heb ik je een privéberichtje gestuurd, daar mag je laten weten welke nieuwe gebruikersnaam je graag zou willen hebben. 

 

Dankje de leon!!!! :grin:

 

Groetjes,

Tessanne 

Reputatie 7
Badge +9

Ik reageer even in dit oude topic, in plaats van een nieuw topic te starten. Ik zou ook graag mijn gebruikersnaam voor het Simyo Forum wijzigen. Kan iemand me daar bij helpen?


Ik zal even een moderator een zetje geven...:wink: Maar heb nog even geduld...ze zijn druk.

Je kunt de reagerende mod dan een PB sturen met de gewenste naam.

Badge +2

Ik reageer even in dit oude topic, in plaats van een nieuw topic te starten. Ik zou ook graag mijn gebruikersnaam voor het Simyo Forum wijzigen. Kan iemand me daar bij helpen?

Reputatie 7
Badge +10
Hi Spanje-Madrid19,

Zeker weten! Wil je me via een privébericht toesturen waar je je gebruikersnaam in veranderd zou willen hebben? Dan maak ik het in orde!

Groetjes,
Jihane
Ik zou mijn gebruikersnaam op het Simyo forum graag wijzigen. Kunt u me daarbin helpen?
Badge +7
Hoi Zaal,

Welkom op het Simyo forum :)

Ben je niet meer tevreden met je gebruikersnaam? Jij kunt helaas niet zelf je gebruikersnaam aanpassen, maar gelukkig kunnen wij dit wel 😃 Kun je mij daarom een privébericht sturen met daarin je gewenste nieuwe gebruikersnaam? Dan pas ik dit graag voor je aan.

Laat je weten waarin ik het kan veranderen?

Groetjes,
Samantha

@Friesian, heel erg bedankt voor je hulp! 🙂
Dat kun je niet maar als je aangeeft wat je wilt dat het wordt krijg je vanzelf van de moderator te horen of hij/zij dat doet.
De moderator is namelijk degene die dat kan.

Reageer