.

Beantwoord

Hoe kan ik het e-mailadres van mijn account wijzigen?

  • 29 December 2016
  • 4 reacties
  • 280 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Hoe kan ik mijn email adres wijzigen van mijn profiel van het simyo forum?
icon

Beste antwoord door Asma 29 December 2016, 17:30

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Dat is het zelfde emailadres als van je Mijn Simyo. En dat kun je wijzigen in je Mijn Simyo > Instellingen > Persoonlijke Gegevens > E-mail adres
Dat dacht ik dus ook, maar ik heb sinds gisteren een nieuw telefoonnummer, als ik inlog op de mijn simyo omgeving dan zie ik mijn correct email adres. Log in in op het forum, dan vraagt het systeem om een gebruikersnaam en emailadres. Het systeem denkt namelijk dat ik een nieuwe gebruiker ben, omdat ik een nieuw telefoonummer heb . als ik het email adres en gebruikersnaam invoer wat ik eigenlijk wil gebruiken, dan zegt het systeem dat deze al in gebruik is.

Kort samengevat. Omdat ik een nieuw gsm nummer heb gekregen ben ik verplicht om een nieuw gebruikersnaam en emailadres te gebruiken op het simyo forum. Mijn vraag is hoe krijg ik mijn oude gebruikersnaam en wachtwoord weer terug?
Reputatie 7
Ah, ik snap het. Dit zal een moderator moeten oppakken. Even geduld.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi john1977,

Ik zou je bijna opnieuw welkom willen heten op het Forum. :P

Begrijp ik het goed dat je al een account op het Forum hebt, maar dat je gewoon het mobiele nummer aangepast wilt hebben? Op deze manier kun jij je oude gebruikersnaam blijven gebruiken met je nieuwe nummer en e-mailadres. Als dit zo is dan kun je mij gerust een privé mail sturen met je oude gebruikersnaam, nieuwe telefoonnummer, postcode en huisnummer.

Mocht ik je toch niet goed begrepen hebben, dan hoor ik het graag van je!

@ RicoK, thanks!

Groetjes,
Asma

Reageer