.

Beantwoord

Hoe kan iemand via mijn Simyo shop bestellen?

  • 21 August 2014
  • 6 reacties
  • 591 Bekeken

Badge +1
Ik heb mijn vriendendealshop geopend en nu heb ik iemand die via mij de vriendendeal wil afsluiten. Waar begin ik nu, op mijn shoppagina?
Of moet die persoon gewoon een sim only abonnement afsluiten en ergens aangeven dat dit via mijn nummer moet lopen? Ik kan hierover nergens iets vinden. Misschien kan deze sticky nog uitgebreid worden met deze informatie? Kan ik ook ergens een datum aangeven per wanneer het moet ingaan? Dit is namelijk bepaald door de vorige provider op 17 september.
icon

Beste antwoord door Alex 22 August 2014, 13:50

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi P.Diepeveen,

Als je iemand een bestelling wilt laten doen via je Vriendendeal shop, moet je inderdaad op de shoppagina beginnen. Daar zie je de optie 'stel je abonnement samen'. Uiteraard moet degene die een abonnement wil de bestelling wel zelf plaatsen. Jij hoeft dus zelf niets te doen (alleen jouw shoplink naar die persoon sturen).

De korting ontvang je dus niet als diegene op een andere wijze een bestelling doet.

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?

Groetjes,

Alex
Badge +1
Als ik het goed begrijp, moet ik de link boven in mijn webbrowser (bv https://www.simyo.nl/vriendendeal/xxxxxx) naar de nieuwe abonnee sturen? Ik heb nergens kunnen lezen dat het zo moet en ik wilde dus ook aangeven dat jullie dat misschien iets duidelijker moeten aangeven. Ik lees namelijk wel over deals die niet gelukt zijn.

Als die nieuwe abonnee een familielid is, kan die dus ook naast mij gaan zitten, zodat we het samen invullen op mijn pc?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi P.Diepeveen,

Op Mijn Simyo staat het aangegeven als "Promoot je shop". Door op het knopje "Link" te drukken, wordt de link meteen naar je prikbord geplakt in Windows en hoef je alleen maar op ctrl+v (plakken) te drukken in een bericht, om je shoplink te delen.

http://i62.tinypic.com/1j598o.png

Zolang je de link uit je eigen shop gebruikt, kun je inderdaad ook gewoon naast diegene gaan zitten om een nieuwe bestelling te plaatsen 🙂

Heb je misschien een idee hoe het duidelijker op de pagina kan komen te staan?
Badge +1
Ja hoor, precies zoals je hierboven laat zien. Dit is helemaal duidelijk. Inclusief de toevoeging dat iemand er ook naast kan zitten ;)
Bedankt!
Badge +1
Helaas is (op een ipad in ieder geval) het knopje " Link" niet aanwezig !
(Het is me wel gelukt door de link uit de browser te kopiëren).
Reputatie 6
Badge +10
Hoi P.Diepeveen, :)

Hmm, dat is merkwaardig! Ook dit zou op een iPad goed zichtbaar moeten zijn. Gelukkig ben je inventief genoeg geweest om de link uit de adresbalk te kopiëren :)

Heb je al veel gegadigden voor je shop? 😃

Reageer