.

Beantwoord

Hoe kan het dat een link op het forum niet werkt?

  • 10 February 2016
  • 10 reacties
  • 330 Bekeken

Hei Simyo.

Misschien al wel bij jullie bekend.
Op de hoofdpagina van dit forum werkt de link ''Over het forum'' niet.
Hij stuurt je naar een niet bestaande pagina.''Pagina niet gevonden''.

Groetjes.
icon

Beste antwoord door Caspar 11 February 2016, 10:27

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hahaha! Ik moest al een beetje om mezelf lachen maar jij maakt hem helemaal af Friesian 😉 Dit zou toch een geweldige functie zijn!

Ondertussen zijn ze er achter waar het verkeerd gaat en gaat de 'Slimme linken doorverwijzer persoon' de juiste link plaatsen. Dit zal dus zo snel mogelijk gefikst worden. Bedankt :D

Groetjes,
Angela
de verantwoordelijke slimme linken doorverwijzer persoon 😉

Groetjes,
Angela

Stel je dat eens voor als vacature bij Simyo...
Wij zijn op naar een slimme linken doorverwijzer persoon. :)

Voel jij je aangesproken tot deze functie en heb je de kwaliteiten waar wij naar zoeken.
Meld je dan bij......:D
Reputatie 7
Badge +10
Ah, nu weet ik welke link je bedoelt 😃 Bedankt! Ik ga dit gelijk doorzetten naar de verantwoordelijke slimme linken doorverwijzer persoon 😉 Dan kunnen we het zo snel mogelijk fiksen.

Bedankt voor het doorgeven!

Groetjes,
Angela
Ik zie het ook, en inderdaad is de pagina niet beschikbaar / link klopt niet.
Ook met pc!! Maar je ziet een kruisje rechtsboven. Klik je daarop dan is het weg. Waarschijnlijk hebben jullie dit kader ooit weg geklikt.
Reputatie 7
Badge +9
OK, het is duidelijk: het probleem doet zich dus voor met tablets, maar niet met een desktop computer (Apple Mac in mijn geval).



Dit is wat ik te zien krijg op mijn tablet (gebruik die heel veel) inclusief blauwe sticker.
En ja de link werkt wel maar je komt op de pagina die verwijst naar verwijderd zoals Niels aangeeft.
Reputatie 7
Badge +9
Nou, ik zie dat allemaal niet. Ik heb helemaal geen blauw kader dus ook geen drie links. Komt misschien omdat ik buiten Nederland verblijf, dan krijg ik vast een andere forumpagina te zien. Of ligt het aan de browser die je gebruikt.

In het blauwe kader rechts boven zie je 3 links.
- Over het forum.
- Mijn profiel bekijken.
- Stel je vraag.

De bovenste link ''Over het forum'' stuurt je naar een inmiddels niet bestaande pagina.
Reputatie 5
Badge +9
Hi Niels te Grotenhuis,

Onhandig dat de pagina het niet doet :?

Bedoel je de pagina "Over Simyo en het forum"? Ik kan zien dat deze pagina het nu in ieder geval wel doet. Is dit bij jou ook het geval? Of bedoel je een andere pagina? Ik hoor graag van je :)

Groetjes, Caspar

Reageer