.

Hersteltopic - Huisregels en respect - op Friesian style.

  • 15 October 2015
  • 2 reacties
  • 177 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Huisregels:

Gebruikers mogen maar onder Ă©Ă©n forumaccount actief zijn


Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden - door mijn afscheid had ik niet in de gaten dat ik onder een andere forumnaam niet actief mocht zijn. De naam A.hello-to-you had ik dus niet mogen gebruiken.
Dit is mijn fout en van niemand anders.

Een gebruiker zal geen berichten plaatsen die:

Onwaarheden bevatten


Ik ben geen paard..ik ben geen minion......maar een mens net als jij, jij en jij en de alle andere simyanen en moderatoren en....vul maar aan...:)
Een mens die net als iedereen fouten kan maken maar door die te erkennen, juist daaruit een mens die leert.

Simyo had mij gerust op de door mij gemaakte fout mogen attenderen dan had ik er meteen werk van gemaakt om mezelf te corrigeren, had ik niet erg gevonden.:)

Ik maak dit topic al weet ik dat het eigenlijk niet mag om alles recht te zetten.
Friesian en A.Hello-to-you is dus 1 en dezelfde gebruiker die een fout heeft gemaakt en daarvoor zijn excuses aanbied.

Kom dus niet met wat een gezever, dit is mijn stijl - maak ik een fout dan geef ik dat openbaar toe.

Wenst Simyo mij te verbannen/royeren van het forum dan accepteer ik dat.
Gebeurt dat niet dan behoud ik de naam Friesian, maar wel door onwaarheden op te ruimen.
Op Friesian style - kwiek, leergierig en mak. (dat laatste is onder voorbehoud :P)

Een vriendelijke groet aan allen.
Friesian

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik vind dat deze post van Friesian op een waardige manier deze affaire tot een einde brengt. De naam Friesian klinkt in mijn oren overigens een stuk beter dan die andere, maar misschien komt dat ook omdat ik in een Engelstalige omgeving vertoef en de naam van Friesian's alter ego wel wat vreemd aandoet. Verder heeft laatstgenoemde bij mij voor wat verwarring gezorgd, met name het woord "minion" waar ik nooit de betekenis van heb gesnapt. Maar ik woon al meer dan 20 jaar niet meer in NL, en ik betrap me er regelmatig op dat er steeds nieuwe uitdrukkingen in het hedendaagse Nederlands verschijnen waarvan ik zo gauw niet weet wat er mee bedoeld wordt. Daarom neem ik graag aan dat iedereen in NL weet wat een minion is, alleen ik dus niet (behalve de betekenis in het Engels maar dat schijnt er niets mee te maken te hebben...).

Ik zie er naar uit om in de toekomst regelmatig de behulpzame, eigenzinnige en verfrissende bijdragen van Friesian hier te mogen lezen.
Reputatie 5
Badge +11
Wenst Simyo mij te verbannen/royeren van het forum dan accepteer ik dat.

Gelukkig is hier van geen sprake, Friesian.

Reageer