.

Helpt KPN nu de Simyo klant van zijn probleem af?

  • 25 January 2012
  • 12 reacties
  • 2004 Bekeken

Badge
Ha,

waarom staat er op jullie website, als je de helpdesk wilt bellen dit nummer: 06-12001200 ??

Dat is nl het helpdesk nummer van KPN mobiel, de Hi etc !!!! Dit is toch echt een fout die jullie snel moeten herstellen ! 1200 geld natuurlijk voor bijna alle abo's (van alle providers naar hun eigen helpdesk... maar als je nu net een probleem hebt omdat je 06-nr het niet meer doet.... dan moet je toch niet eeerst aan de KPN vragen wat het help nummer van de Simyo is....



groeten emiel

12 reacties

Badge +5
Hi Emiel,
Op het moment dat je naar 0612001200 belt krijg je de optie te horen om je mobiele nummer in te voeren, als je dit doet wordt je doorverbonden met de Simyo klantenservice.
Voor nieuwe klanten is het bij ons bekend dat Simyo niet als optie hiertussen staat. Dit proberen wij zo snel mogelijk te verhelpen.
Groet,
Bibi
Badge
Omdat het topic gesloten is.....Helpt KPN nu de Simyo klant van zijn probleem af? hier even nogmaals reactie op Bibi:

Hi Emiel,
Op het moment dat je naar 0612001200 belt krijg je de optie te horen om je mobiele nummer in te voeren, als je dit doet wordt je doorverbonden met de Simyo klantenservice.
Voor nieuwe klanten is het bij ons bekend dat Simyo niet als optie hiertussen staat. Dit proberen wij zo snel mogelijk te verhelpen.
Groet,
Bibi

Waarom plaatsen jullie dan niet daar gewoon het nummer 0800-0232300, waarop jullie wel gewoon te bereiken zijn ?

Emiel
Omdat het topic gesloten is.....Helpt KPN nu de Simyo klant van zijn probleem af? hier even nogmaals reactie op Bibi:

Hi Emiel,
Op het moment dat je naar 0612001200 belt krijg je de optie te horen om je mobiele nummer in te voeren, als je dit doet wordt je doorverbonden met de Simyo klantenservice.
Voor nieuwe klanten is het bij ons bekend dat Simyo niet als optie hiertussen staat. Dit proberen wij zo snel mogelijk te verhelpen.
Groet,
Bibi

Waarom plaatsen jullie dan niet daar gewoon het nummer 0800-0232300, waarop jullie wel gewoon te bereiken zijn ?

Emiel



Ze zijn op dat nummer altijd zogenaamd"te druk". Je wordt gewoon weg niet geholpen, al hoe laat je het ook probeert. ZEER SLECHTE SERVICE
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Tjonnie12,

Ik heb je eerder in de ochtend gevraagd een privé bericht te sturen zodat ik je verder kan helpen.

Groetjes,

Alex
Badge +3
Omdat het topic gesloten is.....Helpt KPN nu de Simyo klant van zijn probleem af? hier even nogmaals reactie op Bibi:

Hi Emiel,
Op het moment dat je naar 0612001200 belt krijg je de optie te horen om je mobiele nummer in te voeren, als je dit doet wordt je doorverbonden met de Simyo klantenservice.
Voor nieuwe klanten is het bij ons bekend dat Simyo niet als optie hiertussen staat. Dit proberen wij zo snel mogelijk te verhelpen.
Groet,
Bibi

Waarom plaatsen jullie dan niet daar gewoon het nummer 0800-0232300, waarop jullie wel gewoon te bereiken zijn ?

Emiel



Ze zijn op dat nummer altijd zogenaamd"te druk". Je wordt gewoon weg niet geholpen, al hoe laat je het ook probeert. ZEER SLECHTE SERVICE


Stel je aan? 40 sec in wacht is niet lang hoor ???????????????
Badge
sorry hoor maar ik probeer nu al 2 weken te bellen en elke dag probeer ik het 4x en elke keer moet ik 10 minuten aan de wachtlijn hangen!!!!!!!
Ik ga een nieuw abbo uitzoeken bij een andere provider... helemaal klaar ermee!!!
Badge +3
sorry hoor maar ik probeer nu al 2 weken te bellen en elke dag probeer ik het 4x en elke keer moet ik 10 minuten aan de wachtlijn hangen!!!!!!!
Ik ga een nieuw abbo uitzoeken bij een andere provider... helemaal klaar ermee!!!

dan pm je de moderator's met je vraag?
maar lijkt me sterk dat je 10 min in de wacht staat terwijl ik in 40 sec geholpen wordt?
Heb voor mijn vader een sim only abo aangevraagd met nr behoud. Dat had gister omgezet moeten worden wat niet gebeurd is heb gebeld en zou vandaag gebeuren. 17.30 vandaag weer gebeld omdat het nog niet gebeurd toen werdt er gezegd dat het net was gebeurd en dat de telefoon 10 minuten uit moest. Heb ik gedaan maar hij is nog steeds niet bereikbaar op het nieuwe kaartje, maar nog steeds op het oude kaartje waar geen beltegoed meer op zit. Kortom er gaat iets niet goed!
Badge +3
Heb voor mijn vader een sim only abo aangevraagd met nr behoud. Dat had gister omgezet moeten worden wat niet gebeurd is heb gebeld en zou vandaag gebeuren. 17.30 vandaag weer gebeld omdat het nog niet gebeurd toen werdt er gezegd dat het net was gebeurd en dat de telefoon 10 minuten uit moest. Heb ik gedaan maar hij is nog steeds niet bereikbaar op het nieuwe kaartje, maar nog steeds op het oude kaartje waar geen beltegoed meer op zit. Kortom er gaat iets niet goed!

Ik heb het idee dat het niet goed gaat bij simyo op dit moment bundel problemen enzo
Reputatie 5
Badge +10
Hoi hoekie68,

We hebben deze week te maken gehad met een vertraging met als gevolg dat o.a. het overzetten van telefoonnummers niet werd uitgevoerd op de toegezegde datum. Onze excuses hiervoor. We hebben dit inmiddels kunnen herstellen. Dit lijkt ook te zijn gebeurd bij jouw aansluiting. Kan je dit bevestigen?

sorry hoor maar ik probeer nu al 2 weken te bellen en elke dag probeer ik het 4x en elke keer moet ik 10 minuten aan de wachtlijn hangen!!!!!!!
Ik ga een nieuw abbo uitzoeken bij een andere provider... helemaal klaar ermee!!!


We hebben het helaas erg druk. Je kunt je vraag ook atijd op ons forum kwijt of mij of een andere moderator een privé bericht sturen.

Groetjes,

Alex
Hier precies hetzelfde. Serieus 45 minuten aan de telefoon gezeten en de keer daarvoor 20!!!! Ook alleen om die stomme sim te deblokeren,...hoop,dat ook ik met email de sim aangesloten kan krijgen want telefonisch kan je dat zeker vergeten. Zit volgens mij maar 1 persoon achter die telefoon.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Maarten01,

Ik heb je simkaart geactiveerd. Ik heb je email ticket gesloten, omdat je vraag in dit topic is behandeld.

Groetjes,

Alex

Reageer